استقلال- سپاهان؛ این بازی فقط 3 امتیاز ندارد!

2 مدعی قهرمانی لیگ برتر ساعت 16 سه‌شنبه رودرروی هم قرار می‌گیرند

یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر فوتبال عصر سه‌شنبه از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ جایی که استقلال و سپاهان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر در شرایطی از عصر سه‌شنبه استارت می‌خورد که حساس‌ترین بازی هفته را در ورزشگاه آزادی شاهد هستیم و سپس در روز چهارشنبه هفت بازی دیگر برگزار می‌شود. بی‌تردید دیدار استقلال و سپاهان گل سر سبد مسابقات لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

بردی به ارزش صدرنشینی

رویارویی استقلال و سپاهان همیشه جذاب و حساس است و این مرتبه با توجه به شرایط جدول لیگ این جذابیت دوچندان شده است. سپاهان 19 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر باید هر سه امتیاز بازی را از استقلال بگیرد. شاگردان فرهاد مجیدی 17 امتیازی و چهارم جدول هستند. برنده این مسابقه می‌تواند حداقل یک روز صدرنشین لیگ شود.

تقابل بهترین دفاع و حمله لیگ

استقلال در این فصل خط دفاعی مستحکمی دارد و در 9 مسابقه فقط دو گل خورده، در حالی که سپاهان پنج بار دروازه‌اش باز شده است. البته زردپوشان اصفهانی با 13 گل زده یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. استقلال هم  9 گل زده که  سه گلش را در بازی آخر مقابل پیکان به ثمر رسانده، بنابراین موتور گلزنی آبی‌پوشان هم در حال گرم شدن است.

آبی‌های سابق مقابل استقلال

جنگ این بازی از نشست‌های خبری آغاز شد، جایی که باشگاه سپاهان اعلام کرد به درخواست سازمان لیگ سرمربی‌اش در نشست خبری سازمان لیگ شرکت می‌کند و به هتل مدنظر استقلالی‌ها نخواهد رفت، اما نبرد واقعی و فنی عصر سه‌شنبه در میدان سبز آزادی بین هافبک‌های دو تیم خواهد بود، جایی که بازیکنان سابق استقلال مثل مسعود ریگی و امید نورافکن باید مقابل تیم سابق به میدان بروند.

تقابل آنها با مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس در استقلال دیدنی خواهد بود. وریا غفوری، کاپیتان استقلال و آرش رضاوند هم در این بازی بزرگ به دلیل مصدومیت غایب هستند. سروش رفیعی، هافبک بازی‌ساز سپاهان نیز یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار این مسابقه خواهد بود. جمعی از بهترین‌های فوتبال ایران در این مسابقه حضور دارند و همه امیدوارند برعکس دربی پایتخت این مسابقه با کیفیت و خوب از کار دربیاید که بینندگان تلویزیونی از آن لذت ببرند، زیرا هنوز سازوکار مشخصی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه تهیه نشده است.

ال‌کلاسیکو در راه است

این بازی را می‌توان ال‌کلاسیکو ایران نامید، مسابقه‌ای که به قول فوتبالی‌ها 6 امتیازی است و برنده هم سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و هم سه امتیاز از رقیب نزدیک خود گرفته است. سرمربیان هر دو تیم جوان و با انگیزه هستند و همین نویدبخش یک بازی جذاب و فراتر از فوتبال ایران را می‌دهد. سپاهان درون دروازه یک دروازه‌بان اروپایی دارد که البته مقابل گل‌گهر چهار بار دروازه‌اش باز شده و او حالا روز سختی را مقابل خط آتش خارجی استقلال خواهد داشت. همه در انتظار یک بازی زیبا هستند و امیدوارند که داور مسابقه که هنوز نامش اعلام نشده بتواند قضاوت کم‌اشتباهی را به نمایش بگذارد. قضاوتی که حداقل در آن شاهد اشتباه تاثیرگذار نباشیم.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و سپاهان با قضاوت بیژن حیدری از ساعت 16 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران شروع خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.