مگر چقدر می‌توانستم بجنگم؟!

محمدرضا گلزار پاسخ می‌دهد: چرا سریال «گیسو» شکست خورد؟!

شهروند آنلاین: محمدرضا گلزار در تمام ماه‌های اخیر زیر بار انتقادات و اعتراضات مخاطبان شبکه نمایش خانگی بود که دق‌دلی شکست عجیب سریال «گیسو» را بر سر او خالی کردند. حالا چند ماه بعد از تعطیلی «گیسو» گلزار به منتقدین خود حق می‌دهد و می‌گوید با اینکه ضعف فیلمنامه و بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه، دلایل اصلی شکست «گیسو»ی منوچهر هادی بودند، ولی بازیگران هم به دلیل اعتماد به کارگردان مقصرند! او همچنین می‌گوید که برخلاف شایعات منتشر شده اختلافی بین او- و سایر بازیگران- با منوچهر هادی وجود نداشته است!

در ادامه روایت محمدرضا گلزار از دلایل شکست «گیسو» و دلایل موفقیت شخصی خودش را می‌خوانیم که در گفت‌وگو با تی‌وی‌پلاس ابراز شده است…

دلایل شکست گیسو

گلزار درباره «شکست سریال گیسو» می‌گوید که «درباره اینکه گیسو شکست خورده است یا نه؛ مردم باید نظر اصلی و نهایی را بدهند، اما من خودم با این موضوع موافقم.»

او درباره دلایل شکست «گیسو» نیز می‌گوید که «پشت هر پروژه نمایشی غیرموفق و غیرموثقی، دلایل متعددی وجود دارد؛ از فیلمنامه تا بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه و غیره که در گیسو نیز این عوامل دخیل بودند.»

اختلاف گلزار و هومن سیادی با منوچهرهادی

محمدرضا گلزار درباره «شایعه وجود اختلافات گوناگون بین بازیگران سریال و منوچهر هادی» نیز گفت که «من در طول فیلمبرداری این اتفاق را احساس نکردم که بخواهم تاییدش کنم. البته یک سری از دوستان بسیار بی‌انگیزه کار می‌کردند که به نظرم مشکل اصلی، مشکل فیلمنامه بود. متاسفانه برای کارهای اینچنینی، قرار می‌گذارند که فیلمنامه خُردخُرد به کار تزریق شود و بازیگر هم به دلیل اینکه –مثلا- چون فیلمنامه‌نویسان گیسو همان کسانی هستند که پیش‌تر عاشقانه ۱ را نوشته‌اند، به پروژه اعتماد می‌کند، اما فیلمنامه که به دستت می‌رسد، می‌بینی با آن موافق نیستی و بالای هزار جلسه با تهیه‌کننده می‌گذاری وهرشب با تهیه‌کننده تماس می‌گیری، این را هم تهیه‌کننده می‌داند و هم منوچهر هادی.»

بی‌انگیزگی همه عوامل گیسو

گلزار ادامه می‌دهد: «البته نمی‌خواهم زیاد این ماجرا را مرورش کنم. چون وقتی چنین اتفاقی برای پروژه‌ای می‌افتد مقصر آن، همه هستند. حتی مای بازیگران هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم. پس من هم این شکست را گردن می‌گیرم. دوستان گوش ندادند، هر چند بارها جلسه گذاشتیم. آقایی را آوردند و گفتند این آقا تصمیم بگیرد، آن آقا آمد و من گفتم این خط، خط مناسبی نیست. باورنکردنی بود و دوست ندارم راجع به آن حرف بزنم. من هر روز راجع به این موارد حرف زدم و مگر چقدر می‌توان جنگید تا یک پروژه را به سمت بهبود برد. بی‌انگیزگی، ما پروژه مشترک زیاد داشته‌ایم و این پروژه با بی‌انگیزگی انجام شد.»

خریدوفروش ماشین سر صحنه فیلمبرداری!

در زمان پخش سریال «گیسو» شایع شده بود که در پشت صحنه سریال تنها کاری که انجام نمی‌شود فیلمسازی است و عوامل اصلی مشغول خریدوفروش ماشین و ملک بوده‌اند. محمدرضا گلزار درباره این شایعات می‌گوید که « این را از خود عزیزان بپرسید، خودشان را دعوت کنید با خودشان مصاحبه کنید. من تا جایی که وظیفه داشتم برای مردم توضیح دهم، دادم.»

 

راز محمدرضا گلزار شدن!

محمدرضا گلزار در این گفت‌وگو درباره «فرمول محمدرضا گلزارشدن» نیز صحبت کرد. او گفت: «برای کسانی که من را به‌عنوان شاخصه موفقیت می‌دانند یا حتی برچسب کوچکی مبنی بر موفقیت به من می‌زنند می‌توانم بگویم تلاش و پشتکار، نظم و انضباط، دعای خیر پدر و مادر، (به شوخی و باخنده) نیکی به همسایه و اعتقاد قلبی من، مستقیم به بالا، دلایل اصلی موفقیتم هستند». او ادامه می‌دهد که «من از بچگی آدم منضبطی بودم. از دوران مدرسه، کسانی که با من همکلاس بودند می‌دانند و مدعی‌ام که از ۷ سالگی شاگرد اول و ممتاز بودم »

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.