تایید سلامت روانی رئیس خانه وحشت

کارشناسان پزشکی قانونی: متهم اختلال شخصیت دارد اما دچار جنون نیست

کارشناسان پزشکی قانونی، سلامت روان رئیس خانه وحشت و خواهرش را تایید کردند. آنها تشخیص دادند که سعید اختلالات شخصیتی دارد اما دچار جنون نیست که باعث از بین رفتن قوه تشخیص شود و قانون با او مثل یک شخص سالم برخورد خواهد کرد. این در حالی است که جزئیاتی تازه از پرونده پیشین سعید فاش شده است.

تازه‌ترین تحقیقات در پرونده رئیس خانه وحشت، نشان می‌دهد که او و خواهرش جنون ندارند. بنابراین قرار است قانون برای آنها مانند یک فرد سالم تصمیم بگیرد. از طرف دیگر تجسس‌ها نشان داد که سعید در پرونده قبلی خود، دختری را با همین شیوه به خانه‌اش می‌کشاند. وقتی آن دختر تصمیم به فرار می‌گیرد، سعید او را هل می‌دهد و آن دختر روی زمین می‌افتد. سعید ترسیده و او را به بیمارستان منتقل می‌کند. ولی این دختر جان خود را از دست می‌دهد. در ادامه وقتی پلیس در جریان ماجرا قرار می‌گیرد، به خانه سعید می‌رود. آنجا با دختر دیگری که محبوس شده بود، برخورد می‌کند. آن دختر تایید می‌کند که سعید تعمدا دختر جوان را هل داده و او را کشته بود. بنابراین کیفرخواست پرونده او به‌عنوان قتل‌عمد صادر می‌شود.

اما دادگاه، قتل را غیرعمد تشخیص داده و سعید به پرداخت 150 میلیون تومان دیه محکوم می‌شود. او چهار سال در زندان می‌ماند و بعد از آن آزاد می‌شود. سه ماه بعد از آزادی نیز با سمیه همان دختری که سه سال در خانه‌اش حبس بود، آشنا می‌شود.

از طرف دیگر در خانه سعید، کارت ملی متعلق به زنان و مردان دیگر نیز کشف شد که سعید مدعی شده است، اینها کارت ملی مسافرانی است که مقابل راه‌آهن با آنها آشنا شده بود. سعید می‌گوید برخی از آنها معتاد بودند و با گرو گذاشتن مدارک‌شان از سعید می‌خواستند که برایشان مواد تهیه کند. در حال حاضر نیز دستور تحقیقات در خصوص شناسایی صاحبان این کارت ملی‌ها صادر شده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.