پستچی مسلح، زورگیر حرفه‌ای بود

سارق مسلحی که خود را پستچی معرفی کرده بود، دست به زورگیری از شهروندان می‌زد. او از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت: «عوامل کلانتری ۱۱۵ رازی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال فرار مشاهده کردند که شهروندان به تعقیب او می‌پرداختند. ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند. آنها پس از مدتی تعقیب‌وگریز متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از او یک قبضه سلاح جنگی  با ۹ فشنگ کشف کردند.»

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: «عوامل عملیات کلانتري ۱۱۵ رازی بلافاصله به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه کردند. طی تحقیقات پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا باعنوان پستچی و با در دست داشتن پاکت نامه به در خانه‌هایی که ظاهرمجللی داشته می‌رفت. بعد با زدن زنگ واحدها به ساکنان، خود را پستچی معرفی می‌کرد. پس از باز کردن در توسط ساکنان وارد ساختمان می‌شد. او با مراجعه به در ورودی واحد با استفاده از سلاح جنگی قصد زورگیری داشت که با تعداد بالای ساکنان ساختمان روبه‌رو و متواری شده بود. بنابراین متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل شد. او با تحقیقات فنی پلیسی به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده و قصد سرقت داشته است.»

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اينکه شهروندان از باز کردن در منازل برای افراد ناشناس با عناوین مختلف اعم از پستچی، اداره گاز و آب و… خودداری کنند، در پایان گفت: «بررسی و تحقیقات در خصوص استفاده شدن سلاح و سرقت توسط متهم در نقاط دیگر شهر و استان تهران در دست اقدام پلیس است. پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.