برای تأمین نیازهای دارویی ایثارگران نیازمند یاری هلال احمر هستیم

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با شهروند:

با انتصاب دکتر پيرحسين کوليوند به‌‌عنوان رئيس جمعيت هلال‌احمر و تعريف اهداف و برنامه‌هاي جديد اين نهاد عام‌المنفعه بين‌المللي در حوزه پيشگيري و ساماندهي بحران‌هاي طبيعي و غيرطبيعي قرار است در اين ستون ضمن گفت‌وگو با مسئولان، کارشناسان و پيشکسوتان حوزه بحران و امدادونجات، از آنها درباره ضرورت‌ فعاليت و افق‌هاي پيش‌ ‌روي هلال ‌احمر در اين حوزه بپرسيم. صحبت‌هايي که مي‌تواند راهگشاي تحقق اهداف جمعيت در دوره مديريت جديد باشد. این‌بار علیرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ما به گفت‌وگو نشست.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک انتصاب پیرحسین کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت افزایش تعامل بیشتر جمعیت هلال احمر برای تأمین داروهای خانواده شهدا و جانبازان تأکید کرد.

علیرضا عباسپور گفت که متأسفانه همواره موضوع تأمین داروی خانواده شهدا و ایثارگران به خصوص در بخش داروهای خاص و کمیاب یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تحریم‌‌های دارویی این مشکلات را پیچیده‌تر کرده است. امیدواریم در تعامل بهتر و بیشتر با جمعیت هلال احمر زمینه رفع این دغدغه‌ها را فراهم آوریم.

به گفته او، ایثارگران و جانبازان امروز، داوطلبان دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که امروز نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان هستند و با تقویت تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت هلال احمر می‌توان زمینه بهره‌گیری آنها را از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر فراهم کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.