اوراق وام ۴۸۰میلیونی چقدر است؟

اوراق تسهیلات مسکن دی، بهمن و اسفندماه سال گذشته به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۷هزار و ۴۰۰ تومان، ۱۰۷هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰۷هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

شهروندآنلاین: بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال گذشته به ترتیب ۱۰۷هزار و ۷۰۰ تومان، ۱۰۷هزار تومان و ۱۰۷هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

بررسی قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که قیمت در نمادهای تسه (برگه اوراق مسکن) برای نخستین مرتبه از ۱۰۰هزار تومان گذر کرده است. این درحالی است که قیمت این اوراق حدود ۱۰ روز قبل حداکثر ۸۲هزار و ۵۰۰ تومان بود.

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن تیرماه سال گذشته با قیمت ۱۰۷هزار و ۲۰۰ تومان، مردادماه سال گذشته با قیمت ۱۰۷هزار و ۴۰۰ تومان و شهریورماه سال گذشته نیز با قیمت ۱۰۷هزار تومان دادوستد می‌شود. همچنین اوراق مهرماه پارسال ۱۰۷هزار و ۶۰۰ تومان، آبان ماه ۱۰۷هزار و ۱۰۰ تومان و آذرماه نیز ۱۰۷هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

اوراق تسهیلات مسکن دی، بهمن و اسفندماه سال گذشته نیز به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۷هزار و ۴۰۰ تومان، ۱۰۷هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰۷هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت اوراق مسکن فروردین تا آبان امسال

اوراق مسکن فروردین، اردیبهشت‌ و خرداد امسال به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۷هزار و ۳۰۰ تومان، ۱۰۷هزار و ۹۰۰ تومان و ۱۰۷هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. اوراق تیرماه با قیمت ۱۰۷هزار و ۶۰۰ تومان و اوراق ماه‌های مرداد و شهریور نیز با قیمت ۱۰۷هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

اوراق تسهیلات مسکن مهرماه ۱۰۷هزار و ۷۰۰ تومان و آبان ماه نیز ۱۰۸هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش براساس قیمت آبان‌ماه نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

براین اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰میلیون تومان وام جعاله می‌شود، بنابراین برای دریافت ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۰۸هزار و ۵۰۰ تومانی معادل ۴۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۸۰میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ برگه به مبلغ ۱۷میلیون و ۳۶۰هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق ۶۰میلیون و ۷۶۰هزار تومان می‌شود.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰میلیون تومان شامل ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند. بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۸۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۷میلیون و ۳۶۰هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۱۰۴میلیون و ۱۶۰هزار تومان پرداخت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.