استقلال، برنده بازی بزرگ هفته دهم

شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند با شکست سپاهان موقتا صدرنشین لیگ برتر شوند

در حساس‌ترین بازی هفته دهم، استقلالی‌ها با تک گل جعفر سلمانی موفق به شکست زردپوشان اصفهانی شدند و فعلا در صدر جدول قرار گرفتند.

تک بازی روز سه‌شنبه هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میان استقلال و سپاهان، دو مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ویکم برگزار شد. دو تیم که با پیروزی هفته قبل به استقبال این بازی آمده بودند، بازی نزدیک و جذابی را هم برگزار کردند.

استقلال که می‌دانست با پیروزی مقابل سپاهان به صدر صعود می‌کند؛ راه شکست سپاهان را احتمالا از گل‌گهر سیرجان یاد گرفته و همچنان قصد داشت به روند روبه‌رشد و بدون شکست خود در لیگ ادامه دهد. در دقیقه 35 بازی که روی یک ارسال از سمت راست، ژستد با ضربه سر، جعفر سلمانی را در موقعیتی خوب قرار داد و این بازیکن چپ‌پا توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند. در ادامه نیمه اول استقلالی‌ها بازی خوبی از خود نشان دادند و بازهم موقعیت برای گلزنی داشتند.

در نیمه دوم اما با وجود تغییراتی که فرهاد مجیدی در تیمش انجام داد،‌ استقلال در لاک دفاعی فرو رفت و سپاهان موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی به‌دست آورد که از هیچ کدام استفاده نکرد.در نهایت شاگردان نویدکیا موفق به جبران نتیجه نشدند تا استقلال با همان یک گل برنده از زمین خارج شود.

آبی‌پوشان با این پیروزی 20 امتیازی شدند و قبل از بازی‌های فردا در صدر جدول قرار گرفتند.

برنامه ادامه بازی‌های هفته دهم که روز چهارشنبه 24 آذرماه برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

* تراکتور – نفت مسجدسلیمان/ ساعت ۱۵:۰۰

* ذوب‌آهن – هوادار/ ساعت ۱۵:۰۰

* پیکان – پرسپولیس/ ساعت ۱۶:۰۰

*فجر سپاسی – مس رفسنجان/ ساعت ۱۵:۰۰

*نساجی مازندران – آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۵:۰۰

*صنعت نفت آبادان – پدیده مشهد/ ساعت ۱۶:۰۰

*گل‌گهرسیرجان – فولاد/ ساعت ۱۷:۰۰

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.