رئیس سازمان بازرسی کل کشور:خدمت در جمعیت هلال احمر توفیق الهی است

ذبیح‌الله خداییان در دهمین نشست سراسری علمی – کاربردی مدیران و مسئولان حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر گفت: «هلال احمر نهادی مستقل و جهان‌شمول است که به صورت داوطلبانه و در کمال بی‌طرفی و بی‌غرضی به اقدامات بشردوستانه می‌پردازد و خدمت در این نهاد توفیق الهی است.»

ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در دهمین نشست سراسری علمی – کاربردی مدیران و مسئولان حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر گفت: «جمعیت هلال احمر بیش از 2 هزار رقبه ملک وقفی و هبه دارد. تقاضای من این است که نسبت به انجام ثبت کاداستری تمامی این املاک اقدام شود. هر چند که بر اساس گزارش اعلام شده پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.»

خداییان همچنین بر اهمیت خدمات کارشناسان حقوقی در این جمعیت اشاره کرد و حضور به موقع و فعالیت کارشناسی آنها را در پرونده‌های له یا علیه این جمعیت موجب حفظ حقوق مردم در این نهاد غیرانتفاعی دانست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: «جمعیت هلال احمر نهادی مستقل و جهان‌شمول است که به صورت داوطلبانه و در کمال بی‌طرفی و بی‌غرضی به اقدامات بشر دوستانه می‌پردازد. نهادی که قوم و قبیله و جناح نمی‌شناسد و در هر شرایطی به کمک همه مردم می‌شتابد و چون مستقل است، وابسته به دولت‌ها نیست. خدمت در این نهاد یک توفیق الهی است و باید آن را پاس بدارید و من این توفیق را به شما تبریک عرض می‌کنم.»

خداییان تاکید کرد: «شما در سازمانی خدمت می‌کنید که مردمی‌ترین نهاد در هر کشوری است و وقتی مردم به شما نیاز دارند، دقیقه به دقیقه تلاش شما در حفظ جان مردم موثر است. شما در شرایطی به کمک مردم می‌شتابید که بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک دارند.»

او از لزوم آموزش عمومی و همگانی به مردم گفت: «در شرایط ضروری و اضطراری که ممکن است حضور شما کفاف نیاز مردم را ندهد، خود مردم می‌توانند به کنترل اوضاع کمک کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.