تراژدی 7 روز زندگی با نوزاد مرده

مادر جوان به اتهام قتل کودکش بازداشت شد

یک هفته در کنار جسد نوزادش ماند. او را به حمام می‌برد و لباسش را می‌پوشاند. در اتاق هتلی در فریدونکنار، هفت روز تمام را با کودک مرده‌اش زندگی کرد. باور نداشت که با دستان خودش، مرگ کودکش را رقم زده باشد. مدعی است که وقتی در حمام بود، نوزادش از دستش لیز خورده و روی زمین افتاده است. با این حال، آنقدر شوکه بود که نتوانست او را نجات دهد. فقط ماند و نگاهش کرد تا این کودک 81 روزه جان باخت. حالا بازپرس دادسرای جنایی پایتخت این زن را به اتهام قتل کودکش بازداشت کرده است.

ماجرا به چند روز پیش برمی‌گردد. وقتی که مردی 56 ساله به دادسرای جنایی پایتخت رفت و پرده از کشته‌شدن دخترش برداشت. او از همسر سومش شکایت کرد و در این‌باره گفت: «دو سال است که با سهیلا ازدواج کرده‌ام. پیش از سهیلا دو بار دیگر ازدواج کرده بودم. اما به دلایلی از همسرانم جدا شدم. وقتی سهیلا را دیدم، تصمیم گرفتم زندگی مشترکم را با او آغاز کنم. تا اینکه چند وقت پیش سهیلا باردار شد و ما صاحب دختری شدیم. یک هفته پیش بود که وقتی به خانه آمدم، متوجه شدم نه همسرم و نه کودکم در خانه نیستند. همه جا را دنبال آنها گشتم، ولی فایده‌ای نداشت.»

شکایت از همسر سوم

او ادامه داد: «تا اینکه از پلیس فریدونکنار با من تماس گرفتند و گفتند همسرم را بازداشت کرده‌اند. فورا خودم را به آنجا رساندم و متوجه یک تراژدی وحشتناک شدم. سهیلا دخترم را به قتل رسانده بود. بعد از آن با جسد کودکم به فریدونکنار رفته و پس از چند روز خودش را به پلیس معرفی کرده بود. پلیس فریدونکنار همسرم را با قرار وثیقه صد میلیون تومانی آزاد کرد. آنها به اتهام سهل‌انگاری در نگهداری فرزند، برای او وثیقه بریدند، ولی من تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. او دخترم را کشت و باید تاوانش را پس بدهد.»

با اعلام شکایت این مرد، به دستور بازپرس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. زن 30 ساله بازداشت شد و صبح دیروز در دادسرای جنایی پایتخت، ماجرای تلخ زندگی با نوزادش را روایت کرد.

روایت تلخ

او در حالی که اشک می‌ریخت این اتفاق را روایت کرد: «دخترم 81 روزه بود. آن روز او را به حمام بردم. وقتی داشتم او را می‌شستم ناگهان از دستم لیز خورد و داخل تشت آب افتاد. خیلی شوکه شدم. هول کردم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. فقط او را تماشا کردم. می‌دیدم که حرکت می‌کند. حتی در آب حباب‌ها را می‌دیدم. اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانستم عکس‌العملی از خودم نشان دهم. پنج دقیقه لمس بودم و قدرت حرکت نداشتم. تا اینکه وقتی نوزادم را در آغوش گرفتم، فهمیدم جان‌باخته است. باورم نمی‌شد. نمی‌خواستم این مسأله را هضم کنم، برای همین بلافاصله لباس دخترم را پوشاندم. همان موقع از خانه بیرون رفتم. به ترمینال که رسیدم یک تاکسی دربست گرفتم. یک‌میلیون و 600هزار تومان پول پرداخت کردم و راننده مرا به فریدونکنار برد.»

علت مرگ

سهیلا از یک هفته زندگی با نوزاد مرده‌اش گفت: «وقتی به فریدونکنار رسیدم، به هتلی رفتم. با دخترم یک هفته در اتاق هتل ماندیم. کنار او می‌خوابیدم. حتی او را حمام می‌کردم و لباسش را می‌پوشاندم. آنقدر به دخترم وابستگی عاطفی داشتم که دلم نمی‌خواست از او جدا شوم. خیلی برایم سخت بود. تا اینکه دیگر نمی‌شد با جسد دخترم بمانم. تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم. وقتی به پلیس فریدونکنار رفتم، ماجرا را تعریف کردم. آنها با قرار وثیقه صد میلیون تومانی مرا آزاد کردند. از طرفی شوهرم هم باخبر شد و حالا از من شکایت دارد. نمی‌خواستم دخترم بمیرد. قصد کشتن او را نداشتم. همه چیز یک حادثه و اتفاق بود. این بچه همه زندگی من بود و هرگز نمی‌خواستم چنین بلایی سرش بیاید.»

با این اعترافات، در ادامه کارشناسان پزشکی‌قانونی علت مرگ این نوزاد را ضربه به سر اعلام کردند. درنهایت نیز بازپرس این زن را به اتهام قتل عمد بازداشت کرد و تحقیقات درباره زوایای پنهان این پرونده همچنان از سوی پلیس پایتخت ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.