افشاگری عجیب؛ استقلالی‌ها قلیان به قطر بردند!

تعدادی از بازیکنان استقلال همراه خودشان قلیان به دوحه برده بودند

مدیرعامل باشگاه استقلال موضوعی را فاش کرد که برای باشگاهی به این بزرگی هرگز قابل تصور نیست؛ اینکه برخی بازیکنان همراه خودشان قلیان به قطر برده بودند و شب زنده داری کرده اند!

استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی را مقابل پاختاکور ازبکستان پذیرفت و از دور رقابت ها به راحتی هرچه تمام تر کنار رفت. این شکست حواشی باشگاه را تا حد غیرقابل تصوری بالا برده و حالا مدیرعامل استقلال نیز از یک اتفاق عجیب پرده برداشته است.

احمد سعادتمند در گفت و گوی مفصلی که انجام داده گفته است: «البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است اما برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان به قطر ببرد.»

مدیرعامل استقلال از برخورد با خاطیان در این خصوص حرف زده است: «شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد. ما یک باشگاه مردمی هستیم. کارگری که ماهی 2 میلیون حقوق می گیرد و برای این تیم گریه می کند، نگاهش به ساق های بازیکنان است.»

ماجرای پی بردن به قلیان کشی بازیکنان جایی اتفاق افتاد که تیم در حال برگشت از قطر بود. مسئول چک کردن چمدان های بازیکنان به یکی دو چمدان ایراد گرفت و بعد متوجه شدند که داخل آنها قلیان بوده است. همین مساله درگیری هایی را ایجاد کرد و به اطلاع مدیرعامل باشگاه نیز رسید. حالا سعادتمند با رسانه ای کردن این موضوع قصد برخورد با خاطیان را دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.