جنگ غیرفوتبالی سرخابی‌ها علنی شد

طعنه باشگاه استقلال: ماجرای طارمی را فراموش نکردیم

معاون ارتباطات باشگاه استقلال پاسخ مدیرعامل پرسپولیس را درباره رأی جنجالی کمیته انضباطی داد؛ او پای مهدی طارمی را وسط کشید.

شهروندآنلاین: بعد از اظهاراتی که مدیرعامل پرسپولیس انجام داد و اعتراض رسمی باشگاه به حکم کمیته انضباطی علیه گل‌گهر و به سود استقلال را علنی کرد، باشگاه استقلال نیز پاسخی تند به این موضوع داد تا جنگ دو باشگاه و رقبای سنتی بیرون از مستطیل سبز علنی شود.

محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال امروز در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، اینطور به اعتراضات مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد: «می‌گویند در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید. واقعا حافظه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی است که نتایج و جام‌های قهرمانی آنها در بیرون از زمین به دست آمد. همین بلوای سوپرجام را یادمان نمی‌رود که با قانون من درآوردی یک جام را که می‌توانست یک بازی در نیم فصل یا زمان دیگری برگزار شود، با چه اصراری آمدند انجام دادند و آن مسائل برای ما به خاطر سوپرجام پیش آمد. یا ماجراهای هتل اصفهان و قصه‌هایی که وجود داشت و آمدند آن امتیاز را گرفتند.»

او ادامه داد: «این نکته را توجه کنید؛ در لیگ برتر فصل 99-98، بازی پرسپولیس-سپاهان مقطعی بود هنوز آن فاصله اختلاف امتیاز وجود نداشت و رقابت تنگاتنگ بود. آن بازی به تیم‌هایی که رقیب پرسپولیس بودند خیلی ضربه زد. پرسپولیس سه امتیاز راحت و ساده را بیرون از زمین گرفت. همان موقع هم مباحث زیادی وجود داشت که می‌شد به عنوان دفاع مطرح کرد.»

مدیر رسانه‌ای استقلال با وسط کشیدن برخی پرونده‌های گذشته که حکم‌شان به سود پرسپولیس صادر شد، تاکید کرد: «مسیر مشخص است. دوستان ضعف‌شان در خیلی از مسائل را می‌خواهند با این فرافکنی‌ها پوشش بدهند. اصلا اینطور نیست. استقلال کاملا قانونمند عمل کرده و کار را پیش برده است. این موضوع که بازی در بیرون از زمین و… من یکبار هم گفتم از این شوخی‌ها با ما نکنید! هفته پیش قصه‌ای راه انداختید که 6-5 باشگاه با هم متحد شدند، اما باشگاه‌ها یکی‌یکی تکذیب کردند و شما ماندید و باشگاه مبدا! الان هم باز این قصه‌ها هست. مطمئن باشید باشگاه استقلال بر سر حقوق و منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.»

نوری‌فر افزود: «یادمان نرود یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می‌شد با رصد و دقت بهتر، با شرایطی که این بار در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد و به این پرونده رسیدگی شد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی از بین نرود. ما یادمان نمی‌رود و ذهن‌مان پر از این مسائل است. خواهش می‌کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند و در مورد سایر مسائل این حجم از اظهارنظر را شاهد نباشیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.