مردمی که توسط کرونا گروگان گرفته شده‌اند

کیوسک: نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 19 دسامبر 2021

اکسپرس در تیتر یک نوشته «گروگان گرفته شده توسط ویروس». این گزارش می‌گوید که تعداد بی‌سابقه‌ای از مردم به دلیل نرخ ابتلا به کووید مجبور به قرنطینه در روزهای کریسمس هستند.

تایمز

بیشتر صفحات اول روزنامه‌های انگلیس از استعفای لرد فراست از سمت وزیر برگزیت خبر می‌دهند. او به دلیل نارضایتی خود از اقدامات جدید کووید و جهت‌گیری سیاسی دولت استعفا داد.

تایمز گزارش می‌دهد که متحدان لرد فراست می‌گویند «او از سیستم پرهزینه و سیاست‌های خراب‌کننده اهداف زیست محیطی و پاسپورت‌های واکسن کووید عصبانی است.»

تلگراف

روزنامه تلگراف روز یکشنبه نوشته «در حالی که جانسون قرنطینه کریسمس را در نظر می‌گیرد، فراست از کابینه خارج می‌شود.» این روزنامه گزارش می‌دهد که پس از استعفای لرد فراست، «آشوب در ساختمان شماره 10» به وجود آمده است. تصویر یک این روزنامه پلیس را در درگیری با معترضان ضد واکسن در خارج از ورودی خیابان ساختمان دولت نشان می‌دهد.

دیلی میل

روزنامه دیلی میل روز یکشنبه نیز با این تیتر به استعفای لرد فراست می‌پردازد: «اکنون وزیر برگزیت از بوریس خارج می‌شود.» به هم ریختگی در بدنه دولت در شرایطی که وزیر برگزیت استعفا کرده احساس می‌شود. او گفته که از طرح‌های جانسون درباره همه‌گیری و سیاست‌های مالیاتی سرخورده شده بود.

اکسپرس

اکسپرس در تیتر یک نوشته «گروگان گرفته شده توسط ویروس ». این گزارش می‌گوید که تعداد بی‌سابقه‌ای از مردم به دلیل نرخ ابتلا به کووید مجبور به قرنطینه در روزهای کریسمس هستند. 90 هزار مورد ابتلا در روز شنبه در سراسر بریتانیا گزارش شد؛ پس از سپری‌شدن روزهایی که کرونا رکورد بالایی داشت.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.