نقشه‌های 2 زن مسافر، برای سرقت از رانندگان

تحقیقات پلیس پایتخت برای دستگیری این 2 سارق ادامه دارد

دو زن مسافرنما رانندگان خودروهای مسافرکش را به محل‌های خلوت می‌کشاندند تا سایر اعضای باند از این رانندگان زورگیری کنند. همدستان این دو زن دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری متهمان دیگر همجنان ادامه دارد.

به گزارش شهروندآنلاین؛ 30 تیر ماه امسال پرونده‌ای باعنوان سرقت به شیوه زورگیری برای کشف جرم و رسیدگی تخصصی از سوی مقام قضائی به پايگاه هشتم پليس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی این پرونده هنگامی که در مقابل ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، درباره جزئیات این سرقت گفت: «ساعت 10 صبح 29 تیر ماه در سه‌راه آذري با خودروي شخصي خود به همراه دو مسافر خانم در حال تردد بودم. ناگهان يک خودروي پرايد سفيد مسير مرا مسدود کرد. آنها دو نفر بودند که با تهديد چاقو، موبايل و عابربانکم را سرقت کردند و متواري شدند، اما در کمال تعجب دیدم دو خانمي كه به‌عنوان مسافر سوار خودرو بودند نيز از خودرو پياده شدند. در یک لحظه دیدم که آنها در صحنه نیستند و رفته‌اند.»

با اعلام این شکایت، پرونده به تيم مبارزه با سرقت پايگاه هشتم پليس آگاهي ارجاع شد. با گرفتن اظهارات دقيق از شاكي سرنخ‌های متعددی از متهمان به‌دست آمد. با کنار هم قرار دادن آنها مشخص شد هر دو خانمی که به‌عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده‌اند با سارقان همدست بوده‌اند.

دستگیری دو متهم

در ادامه محرز شد سارقان با بهره‌گيري از این دو خانم، شاکیان را به‌عنوان طعمه قرار می‌دادند. بعد آنها را به مکان‌هاي خلوت کشانده و نقشه سرقت را اجرا مي‌کردند. در نهایت نیز با هوشیاری و ذکاوت کارآگاهان همه اعضای باند شناسایی ‌شدند.

متهمان به نام‌های «محمد، علي، عزيز، فرزانه و ناهید» شناسايي شدند. در ادامه با گرفتن تصاوير و دعوت از شاكي برای شناسايي متهمان، او گفت كه اين دو خانم همان‌هایی هستند كه قبل از سرقت سوار خودرو شده بودند. بنابراین طي هماهنگي با مرجع قضائي «محمد، علي و عزيز» در شهر قدس دستگير شدند.

سرهنگ «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف هر دو متهم روانه زندان شدند. اقدامات تکميلي و تحقيقات تخصصي برای شناسايي ساير شكات و دستگيري دیگر متهمان با جديت ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.