گردوخاک خواستگار کینه‌جو در شهرری

پاسخ منفی به تخریب 10 خودرو ختم شد

عامل اصلي تخريب‌هاي سريالي 10 خودرو در شهرستان ري شناسايي و دستگير شد. متهم بعد از دستگیری اعتراف کرد که به‌دلیل شنیدن پاسخ منفی دست به چنین تخریبی زده است.

به گزارش شهروندآنلاین؛ در پي تخريب 10 خودرو در يك محل طي دو روز در محدوده شهرري، با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد رعب‌ووحشت براي شهروندان، شناسايي و دستگيري عاملان این تخریب در دستور كار عوامل پليس امنيت اين فرماندهي و تيم عملياتي كلانتري 131شهرري قرار گرفت.

با رصدهاي ميداني و تحقيقات تخصصي هويت عامل اصلي تخريب‌ها و محل آن شناسايي شد.

پس از هماهنگی‌های قضائی تيم‌هاي عملياتي پليس امنيت و كلانتري 131 شهرري طي عملياتي ضربتي متهم را در مخفيگاهش دستگير و به پليس امنيت اين فرماندهي منتقل کردند.

متهم در تحقيقات انجام‌شده انگيزه خود را از تخريب خودروها واكنش به رد درخواست ازدواج كه ساكن آن محدوده بود، اعلام کرد.

او به پلیس گفت: «مدتی بود که عاشق دختری شده بودم. وقتی از او خواستگاری کردم اصلا فکرش را نمی‌کردم که جواب منفی بدهد. خیلی عصبانی و شوکه شدم. برای اینکه ناراحتی‌ام را کم کنم، تصمیم به انجام چنین کاری گرفتم. تمام خودروهای محدوده محل زندگی دختر موردعلاقه‌ام را تخریب کردم تا هم عصبانیتم را خالی کنم و هم انتقام بگیرم.»

سرهنگ «دوستعلي جليليان» فرمانده انتظامي شهرستان ري با اعلام اين خبر گفت: «پس از گرفتن شكايت شاکیان و پايان تحقيقات، متهم تحويل مراجع قضائی شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.