آوار انتقادها روی سر فرهاد؛ آیا مجیدی اشتباه کرد؟

خط زدن اصلی‌ها مقابل نود ارومیه کار دست سرمربی استقلال داد

خط زدن بازیکنان اصلی برای دیدار با نود ارومیه کار استقلال را در این مسابقه سخت کرد؛ حالا انتقادهای زیادی از فرهاد مجیدی مطرح شده است.

شهروندآنلاین: تیم فوتبال استقلال یکشنبه شب اگرچه موفق شد نود ارومیه را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارد و به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کند، اما انتقادهای زیادی به نحوه هدایت آبی‌ها توسط فرهاد مجیدی و همکارانش مطرح شده است.

نکته مهم درباره استقلال این است که شاید بسیاری از طرفداران فوتبال انتظار نداشتند این تیم مقابل نود ارومیه به‌عنوان یک تیم دسته دومی کارش به ضربات پنالتی بکشد که انتظار درستی هم هست.

البته این اتفاقات در شرایطی رقم خورد که فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها روز قبل از بازی با نود ارومیه به غیر از رشید مظاهری و وریا غفوری که مصدوم بودند، 7 ستاره این تیم (سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، رودی ژستد، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده) را از لیست بازی خط زد. سرمربی استقلال تصمیم گرفت با توجه به شرایط آسان‌تر این بازی نسبت به دیدارهای لیگ برتر به نفراتی که جزو بهترین‌های تیم محسوب می‌شوند استراحت و فرصت را در اختیار بازیکنانی قرار بدهد که کمتر بازی کرده‌اند.

مجیدی حتی این 7 بازیکن را روی نیمکت هم نیاورد و در اردوی قبل از بازی نیز همراه سایر بازیکنان نبرد. در نهایت کار به جایی رسید که ترکیب استقلال پر شد از نفرات جوان و لیست امید که در گذشته شانس زیادی برای بازی کردن نداشتند اما مقابل نود در زمین حضور یافتند.

البته استقلال با وجود ترکیب جوان و کم‌تجربه‌اش موقعیت‌های زیادی را در طول 120 دقیقه روی دروازه حریف خلق کرد و شاید بتوان گفت علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان آبی‌ها نیز در این مسابقه به‌غیر از صحنه‌ای که گل نود در طول بازی به ثمر رسید، لمس توپی را هم تجربه نکرد. با این‌حال موقعیت‌های استقلال با عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان حریف دسته دومی به گل تبدیل نشد و فقط آرمان رمضانی توانست یک توپ را به گل تبدیل کند و بعد از تساوی شدن بازی در 90 دقیقه و بعد وقت های اضافی دو تیم به ضیافت پنالتی‌ها بروند.

انتقادها از مجیدی زیاد شد

اگرچه فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از بازی در نشست خبری از هواداران بابت نمایش تیمش عذرخواهی کرد اما انتقادهای زیادی از او در فضای مجازی مطرح شده است. مجیدی اعلام کردکه مقصر شکست، او است و بابتش عذرخواهی می‌کند، اما بسیاری از طرفداران فوتبال و به‌خصوص استقلالی‌ها معتقدند مجیدی در هدایت تیمش خوب کار نکرده است. برخی انتقادها به مجیدی به دست‌کم گرفتن تیم حریف مربوط می‌شود.

سرمربی استقلال که قبل از بازی در نشست خبری گفته بود بازیکنان نباید حریف را دست‌کم بگیرند،‌ اما ستاره‌های اصلی‌اش را روی نیمکت هم نیاورد تا خیلی‌ها بر این باور باشند که مجیدی شخصا تیم حریف را دست‌کم گرفته است. برخی دیگر از طرفداران هم معتقدند که با ادامه این روند و اشتباهات از سوی سرمربی شاید اتفاقات بدتری در انتظار استقلال باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.