فقط یک انتقاد به مجیدی وارد است!

صادق ورمزیار به «شهروندآنلاین» می‌گوید فرهاد نباید اصلی‌ها را از لیست خارج می‌کرد

انتقاد از فرهاد مجیدی بعد از دیدار با نود ارومیه زیاد شده؛ خیلی از طرفداران معتقدند او نباید بازیکنان اصلی را از لیست خارج می‌کرد.

صادق ورمزیار، کاپیتان سابق و پیشکسوت استقلالی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروندآنلاین» درباره انتقادهایی که از عملکرد استقلال و فرهاد مجیدی در بازی اول جام حذفی مقابل نود ارومیه مطرح می‌شود، اینطور واکنش نشان می‌دهد: «اینکه با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر و نزدیک بودن فاصله بازی‌ها سرمربی بخواهد به برخی نفراتش مقابل نود ارومیه که یک تیم دسته دومی استراحت بدهد اصلا مسأله عجیبی نیست. در سایر بازی‌های جام حذفی هم شاهد بودیم که تیم‌های لیگ برتری دیگر هم به بازیکنان اصلی‌شان استراحت دادند.»

پیشکسوت استقلال صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «به‌نظر من، فرهاد مجیدی کار اشتباهی در این خصوص انجام نداد چون بازیکنان رزرو استقلال هم می‌توانستند از پس نود ارومیه بربیایند.»

او همچنین می‌گوید: «من فقط یک انتقاد را به فرهاد مجیدی در بازی دیروز وارد می‌دانم. شاید بهتر بود او بازیکنان اصلی تیم را از لیست خارج نمی‌کرد و روی نیمکت قرار می‌داد تا در صورت گره خوردن بازی(که همین اتفاق هم افتاد) به زمین می‌رفتند و اصطلاحا کار را برای استقلال درمی‌آوردند. با این‌حال تصمیم‌گیرنده، سرمربی تیم است و نمی‌شود خیلی به او خرده گرفت، به‌خصوص که در نهایت استقلال برنده این بازی شد و در جام حذفی باقی ماند.»

ورمزیار صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «من به آینده استقلال بسیار امیدوار هستم. این تیم با اضافه شدن بازیکنان اصلی می‌تواند به روند خوبش در لیگ برتر و جام حذفی ادامه بدهد و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از هواداران هم می‌خواهم صبوری کنند تا شرایط بهتر شود و بازیکنان و کادرفنی بتوانند در آرامش کامل روزهای خوب‌شان را ادامه بدهند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.