بازگشت صدای ساز و آواز به پایتخت!/ پایان تعطیلی دو ساله کنسرت‌های موسیقی در تهران

در شرایطی که در حدود دو سال اخیر سالن‌های تهران شاهد هیچ کنسرت موسیقی نبوده‌اند؛ این روزها مصادف با ایام فاطمیه فهرست دور اول کنسرت‌های پساکرونایی تهران اعلام شده است- که بعد از ایام فاطمیه برگزار خواهند شد


شهروندآنلاین: بعد از حدود بیست و دو ماه تعطیلی، فهرست کنسرت‌های موسیقی که قرار است در روزهای آتی در تهران برگزار شوند، اعلام شد. کنسرت‌های خوانندگانی که در ماه‌ها و هفته‌های اخیر، به‌رغم عادی بودن اوضاع کرونایی پایتخت، اما در تهران موفق به دریافت مجوز نمی‌شدند؛ در حالی که همان خوانندگان- مثلا- در کیش بدون کمترین مشکلی، با قیمت‌های عجیب و غریبی روی استیج می‌رفتند!

حالا در شرایطی که از وعده وزیر ارشاد مبنی بر آغاز کنسرت‌های موسیقی از اول آذر در تهران درست یک ماه گذشته، گفته می‌شود که از دو روز دیگر شاهد بازگشت صدای ساز به پایتخت خواهیم بود.

روز گذشته سایت‌های بلیت‌فروشی فهرست ۵ کنسرت موسیقی ۱۰ روز آینده تهران را اعلام کردند. کنسرت‌هایی که در روزهای پیش‌رو توسط شماری از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ روی استیج‌های مختلف اجرا خواهند شد- تا علاقمندان موسیقی پس از گذشت نزدیک به دو سال از آخرین اجراهای زنده‌ای که در تهران روی صحنه رفته، یک بار دیگر ساعاتی را پای موسیقی و ساز و آواز خوانندگان و گروه‌هایی چون مسیح و آرش، حجت اشرف‌زاده، آرون افشار، بابک جهانبخش و رضا بهرام بگذرانند. بعد از اجراهای این خوانندگان گفته می‌شود که بهنام بانی، روزبه نعمت اللهی، علیرضا طلیسچی و سینا شعبانخانی نیز سری بعدی خوانندگانی هستند که به زودی تاریخ برگزاری کنسرت‌هایشان اعلام خواهد شد.

البته گفتنی است که هنوز برگزاری کنسرت‌ها با ظرفیت ۱۰۰ درصدی سالن‌ها امکان‌پذیر نیست و مکانیزم خرید بلیت به صورتی است که بعد از خرید هر بلیت دو عدد صندلی قبل و بعد جهت حفظ فاصله‌گذاری غیرفعال می‌شود. هم‌چنین همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش نیز حین ورود به سالن الزامی است.

کدام خواننده‌ها؟ کدام سالن‌ها؟

 

به گزارش روابط عمومی‌های خوانندگان؛ گفته می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کنسرت پاپ «مسیح و آرش» روز اول دی ماه برگزار خواهد شد. این دو برادر خواننده که چندی پیش به دلیل حواشی و برخوردهای رخ داده در مراسم نمایش خصوصی فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» در پردیس کورش سر زبان‌ها افتاده بودند، قرار است کنسرت جدیدشان را در استیج سالن بزرگ وزارت کشور برگزار کنند.

کنسرت بابک جهانبخش دیگر کنسرت پاپ تهران در روزهای آینده است. این خواننده قرار است روز دوم دی ماه در برج میلاد تهران روی صحنه برود.

دیگر خواننده‌ای که در روزهای پیش‌رو در تهران روی صحنه خواهد رفت، حجت اشرف‌زاده است که روز سوم دی ماه در سالن اسپیناس اجرای زنده خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این کنسرت ظاهرا بین 100 تا 400 هزار تومان تعیین شده و البته بلیت‌فروشی طبق قواعد و محدودیت‌های حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

کنسرت آرون افشار نیز روز چهارم دی ماه در برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.

هوروش‌بند نیز روز جمعه 10 دی در رویال هال هتل اسپیناس جدیدترین اجرای زنده‌اش را با بلیت‌های 100 تا 400 هزار تومانی برگزار خواهد کرد.

و البته باید به کنسرت رضا بهرام نیز اشاره کرد- که تبلیغاتش حکایت از این دارند که روز یازدهم دی در سالن اسپیناس برگزار خواهد شد. درباره این کنسرت که بلیت‌هایش بین 100 تا 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، باید گفت که تنها کنسرتی است که در همان اولین روز بلیت‌فروشی به پایان رسیده و به اصطلاح سولدآوت شده است.

گفتنی است که در بازه زمانی ده روزه خوانندگانی چون مسعود صادقلو، علی زند وکیلی، امیرعباس گلاب، پازل‌بند، علیرضا طلیسچی و ماکان‌بند نیز در جزیره کیش روی استیج خواهند رفت…

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.