کولیوند: هلال احمر آماده افزایش مراکز واکسیناسیون است

رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که باید پروتکل های بهداشتی در اجتماعات مورد توجه قرار گیرد، از آمادگی هلال احمر جهت افزایش مراکز واکسیناسیون خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نشست شورای معاونین گفت: نگرانی هایی در خصوص شیوع سویه جدید کرونا در کشور وجود دارد. در همین راستا وضعیت سایر کشورها و تجارب آن ها در زمینه مقابله با امیکرون مورد بررسی قرار می گیرد و هم زمان نیاز است تا دستورالعمل های بهداشتی در اجتماعات نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد تا مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت، تعداد مراکز واکسیناسیون خود را افزایش دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همچون گذشته کنترل های مرزی را با کمک وزارت بهداشت با جدیت دنبال می کند و تمامی موارد مشکوک جهت کنترل و در راستای این که ویروس وارد کشور نشود، مورد آزمایش قرار می گیرند.

دکتر کولیوند با اشاره به این که نباید در خصوص کرونا عادی انگاری کرد، گفت: جمعیت هلال احمر از ظرفیت داوطلبان و جوانان استفاده می کند تا مردم را ترغیب کنند تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک و ضدعفونی کننده ها استفاده کنند تا بار دیگر کرونا در کشور گسترش پیدا نکند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.