خالکوبی اژدها، راز شکنجه‌های سیاه را فاش کرد

پدر و دختر، برای دست به سر کردن خواستگار سمج، او را گروگان گرفتند و از او فیلم سیاه تهیه کردند

سماجت خواستگار جوان، به شکنجه و تجاوز ختم شد. مرد میانسال، وقتی دید که خواستگار دخترش دست از سر او برنمی‌دارد با همدستی برادرزاده‌اش او را گروگان گرفتند و با شکنجه و تهیه فیلم سیاه دست به انتقام زدند. خالکوبی اژدها روی بازوی این مرد، راز این سناریوی هولناک را فاش کرد و مرد میانسال مجبور به اعتراف شد.

چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی از شکنجه‌های سیاه چند مرد خبر داد و گفت که در دام پدر دختر موردعلاقه‌اش گرفتار شده است.

او در خصوص این ماجرا به ماموران گفت: «چندوقت پیش در فضای مجازی با دختری به نام رویا آشنا شدم. ارتباط ما صمیمی‌تر شد و من بعد از مدتی عاشق او شدم. برای همین تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. ولی وقتی پیشنهاد ازدواج را مطرح کردم، رویا پاسخ منفی داد. من همان زمان متوجه شدم که پای فرد دیگری در میان است. به همین دلیل پافشاری کردم. چون عاشق رویا شده بودم.

برای همین اصرار کردم. چندین بار به او پیام دادم و سعی کردم او را راضی به ازدواج کنم. تااینکه یک روز پسرعموی رویا با من تماس گرفت و گفت که با او قرار بگذارم. می‌گفت می‌خواهد رویا را به ازدواج با من راضی کند. من هم حرف‌هایش را باور کردم. سر قرار با او رفتم. او به همراه پدر رویا آمد. سوار خودروی پژوی پدر رویا شدیم. آنها گفتند که برای صحبت به خانه پدر رویا برویم، اما وقتی وارد آنجا شدیم، ورق برگشت.»

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «در خانه، رویا بود و چند پسر دیگر؛ آنها مرا گروگان گرفتند. چهار ساعت آنجا بودم. از من فیلم سیاه تهیه کردند و گفتند اگر حرفی بزنم یا اگر دوباره سراغی از رویا بگیرم، فیلم مرا پخش می‌کنند. بعد از چند ساعت شکنجه مرا دوباره سوار خودرو و در خیابان رهایم کردند. با وجود تهدید، اما باز هم تصمیم به شکایت گرفتم. آنها حتی فیلم سیاهی که از من تهیه کرده بودند را در واتس‌آپ برایم فرستادند.»

خالکوبی اژدها

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. این در حالی است که شاکی، فیلم سیاه را در اختیار ماموران پلیس قرار داد. بنابراین بلافاصله پدر رویا دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او اما ماجرای گروگانگیری و شکنجه را انکار کرد و گفت: «این پسر خواستگار دخترم است. چون به او جواب رد دادیم، از ما کینه به دل گرفته و می‌خواهد برایمان پاپوش درست کند. در صورتی‌که ما اصلا دست به چنین کاری نزدیم.»

با این حال ماموران فیلم سیاه را مورد بررسی قرار دادند. در آن فیلم چهره هیچکدام از گروگانگیران مشخص نبود. با اینحال ماموران توانستند یک رد از آنها پیدا کنند. یکی از گروگانگیران در گوشه تصویر قسمتی از بازویش مشخص بود که تصویر یک اژدها روی آن خالکوبی شده بود. همین مسأله راز این ماجرا را فاش کرد. چراکه پدر رویا نیز روی بازویش عکس همان اژدها خالکوبی شده بود. برای همین این مرد چاره‌ای جز اعتراف ندید.

اعتراف به جرم

او به پلیس گفت: «دخترم می‌خواست با فرد دیگری ازدواج کند. ولی شاکی مرتب مزاحم او می‌شد. می‌گفت باید با هم ازدواج کنیم. هرچه از او خواستیم دست از سر رویا بردارد فایدهای نداشت. از طرفی باعث می‌شد که ازدواج دخترم هم بهم بخورد. برای همین تصمیم گرفتیم او را تهدید کنیم تا برای همیشه دست از سر دخترم بردارد. آن روز با خواستگار دخترم که قرار بود با هم ازدواج کنند و چند پسر دیگر، این پسر را به خانه‌ام کشاندیم و از او فیلم سیاه تهیه کردیم. تصور می‌کردیم با این کار او برای همیشه دست از سر ما برمی‌دارد. ولی دستگیر شدیم.»

با اعتراف این مرد، او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد. از طرفی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مجرمان دیگر این پرونده از سوی ماموران پلیس آغاز شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.