بازداشت شوهر الهام سرلاتی به‌عنوان مظنون به قتل

همکار و یکی از اقوام کارمند بیمه تأمین اجتماعی از اختلاف بین زن و شوهر اظهار بی‌اطلاعی کردند

[سیما فراهانی] هشت روز از قتل الهام می‌گذرد. زن جوانی که در میدان فرمانداری لنگرود، به طرز مرموزی ناپدید و یک روز بعد جسدش در جنگل‌های دو‌هزار مازندران پیدا شد. جنایتی هولناک بدون هیچ ردونشانی از قاتل. از افراد زیادی در این پرونده بازجویی و تحقیق شد تا اینکه در تازه‌ترین خبر، پلیس شوهر این زن را به‌عنوان مظنون بازداشت کرد.

الهام سرلاتی روز سه‌شنبه اول مهر ماه با سرویس محل کارش به میدان فرمانداری لنگرود رفت و از آنجا به مقصد املش خودرو را ترک کرد، بعد از آن دیگر هیچ خبری از او نشد، تا اینکه جسدش در جنگل‌های دو‌هزار مازندران پیدا شد. تا الان که هشت روز از حادثه می‌گذرد، هنوز مشخص نیست که این زن چطور و چرا به قتل رسیده است. زن جوانی که اصالتا اَملَشی و ساکن لنگرود بود. خانواده الهام گم‌شدن او را به مأموران پلیس اطلاع داده بودند و تحقیقات برای یافتن ردی از زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفته بود. چهارشنبه ‌شب پلیس جسد او را در جنگل‌های مازندران کشف کرد، درحالی‌که شواهد نشان می‌داد پول و طلاهای او سرقت شده است. الهام سرلاتی، کارمند سازمان تأمین اجتماعی سیاهکل بود و هر روز با سرویس اداره در میدان لنگرود پیاده می‌شد. او به گفته همکارانش زنی بسیار پرشور، مهربان و متین بود. هیچ‌کس از او بدی به یاد ندارد و همه او را با خوبی‌ها و سرزندگی‌هایش می‌شناسند. یکی از همکاران نزدیک الهام در گفت‌وگو با خبرنگار شهروند گفته بود: «الهام متولد سیزدهم تیر ‌سال 66 بود. زنی پرشور، خوشرو و به‌شدت کاری؛ هیچ دشمنی‌ با کسی نداشت و همه او را دوست داشتند. او از‌ سال 92 به استخدام سازمان بیمه تأمین اجتماعی درآمده بود، لیسانس مهندسی کامپیوتر داشت و کارشناس امور درآمد تأمین اجتماعی بود. کسی با او اختلافی نداشت. الهام زیورآلات زیادی به همراه داشت؛ به همین دلیل احتمال می‌دهیم به خاطر سرقت آنها قربانی شده باشد. در هرصورت او آن روز به خانه پدر و مادرش در اَملَش می‌رفت.»

همچنین یکی از بستگان الهام سرلاتی نیز در گفت‌وگو با «شهروند» جزئیاتی دیگر از این ماجرای تلخ روایت کرده بود:   «الهام با هیچ‌کس دشمنی‌ نداشت. وضع مالی خوبی هم داشتند؛ هم خودش درآمدش خوب بود و هم پدرش بازنشسته جهاد است و وضع مالی بدی ندارد. آن روز او طلای زیادی داشت، حدودا 50‌‌میلیون تومان، به همراه گوشی موبایلش که دزدیده شده بودند و فقط یک گردنبند چرمی که داخلش دعا بود، گردنش مانده بود. این گردنبند را از بچگی داشت و از روی همان هم توانستند او را شناسایی کنند. آن‌طور که می‌دانیم هیچ تعرضی صورت نگرفته است و به احتمال زیاد برای سرقت چنین بلایی را سرش آورده‌اند.»

تا الان مظنونان زیادی در این پرونده بازجویی شده‌اند، ولی شوهر الهام تنها بازداشتی است. اما بیشتر از این چیزی نمی‌دانیم. ما خودمان هم شوکه هستیم.

اما حالا خبر رسیده که شوهر الهام به‌عنوان مظنون بازداشت شده است. الهام سرلاتی از‌ سال 94 ازدواج کرده بود، ولی کسی از اختلافات این زن و شوهر خبری ندارد. در حال حاضر به گفته یکی از بستگان این زن جوان، پدر و مادر او حال خوبی ندارند و تمام خانواده در سوگ الهام هستند. این فرد درباره آخرین بازداشتی این پرونده گفت: «تا الان مظنونان زیادی در این پرونده بازجویی شده‌اند، ولی شوهر الهام تنها بازداشتی است. اما بیشتر از این چیزی نمی‌دانیم. ما خودمان هم شوکه هستیم. اگر الهام و شوهرش اختلاف هم داشته‌اند، ما بی‌خبر هستیم. فقط می‌دانیم به‌عنوان مظنون او را بازداشت کرده‌اند، ولی هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌شود گفت که او قاتل است.»

این درحالی است که کارمندان بیمه تأمین اجتماعی امروز برای الهام در محل کارشان شمع روشن می‌کنند و با حضور خانواده الهام، یاد او را گرامی می‌دارند.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.