کتک‌کاری ستاره‌های دوچرخه‌سواری در پیچ و خم جاده!

در اتفاقی عجیب و نادر، دو دوچرخه‌سوار ایرانی در مسیر مسابقه درگیری فیزیکی پیدا کردند!

دو تن از دوچرخه‌سواران مطرح ایرانی در جریان مرحله دوم لیگ برتر با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند.

شاید چند باری تصاویری در شبکه‌های اجتماعی به چشممان خورده باشد که رکابزنان در جریان مسابقات جاده به صورت سهوی و یا حتی عمدی با یکدیگر برخورد می‌کنند و از ادامه مسابقات باز می‌مانند، اما اینکه دوچرخه‌سواران در مسیر مسابقه، از رکاب زدن دست کشیده و دوچرخه را کنار می گذارند تا با یکدیگر دست به یقه شوند، اتفاقی است که شاید فقط در ایران رخ می دهد.

دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در تبریز برگزار شد که در نخستین روز این مسابقات رکابزنان در ماده استقامت جاده به رقابت پرداختند و در حین مسابقه دو رکابزن مطرح ایران با یکدیگر درگیر شدند. میرصمد پورسیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز در حین برگزاری مسابقه با یکدیگر درگیری پیدا کردند که با وساطت کادر برگزاری مسابقه، ماجرا فیصله پیدا کرد.

پس از آن کمیته فنی در مورد این دو رکابزن تصمیم گیری کرد و در نهایت  قرار بر این شد که روز دوم لیگ که رقابت تایم‌تریل انفرادی برگزار می‌شود، اجازه حضور به این دو رکابزن داده نشود.

خسرو قمری، رییس فدراسیون هم با ابراز تاسف از این ماجرا می گوید: « این دو رکابزن یعنی صفرزاده و پورسیدی از چند سال قبل با یکدیگر مشکل شخصی داشته‌اند و ما فکر کردیم که با صحبت و میانجیگری غائله را ختم به خیر کنیم و از طریق دوستی و رفاقت این گونه مشکلات را برطرف کنیم. از اتفاقی که رخ داده متاسفم؛ چون اینگونه مسائل باعث شرمندگی جامعه دوچرخه سواری می‌شود. اگر ببینیم که دوچرخه سواران قابل اصلاح نیستند و تغییری در شرایط شان به وجود نمی آید آنها را جریمه و محروم می‌کنیم. ما طی سال‌های گذشته تلاش کرده‌ایم تا از طریق دوستی و رفاقت مانع از به وجود آمدن حاشیه شویم و امیدوار بودیم که این شیوه مثمر ثمر واقع شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.