10 سیاستمدار که بیشتر از بقیه سرچ شدند/«بایدن» اول، «جانسون» دوم، «اون» سوم

ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا رتبه آخر فهرست پُر سرچ‌ها را به خود اختصاص داد

خبرگزاری یونهاپ با استناد به داده‌های یک شرکت آمار آلمانی، گزارشی را در رابطه با ۱۰ نفر از پر جست‌وجوترین سیاستمداران توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد که بر اساس آن جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جایگاه نخست و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در جایگاه آخر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، شرکت آلمانی تجزیه و تحلیل «استاتیستا» نموداری را منتشر کرد که بر اساس آن جست و جوی آنلاین نام کیم جونگ اون توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان به طور متوسط ماهانه یک میلیون و 900 هزار بار بوده و او را در جایگاه سوم قرار داده است. در حالی که جو بایدن با 7 میلیون بار جست و جو در راس این نمودار قرار دارد و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با 2 میلیون جست و جو در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در این فهرست آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان نیز با یک میلیون 400 هزار بار جست و جو در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند با یک میلیون و 200 هزار، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با 900 هزار، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با 840 هزار، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با 780 هزار، ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل با 700 هزار و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا با 640 هزار بار جست و جو به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

پایگاه «گوگل ترندز» در تحلیلی جداگانه اعلام کرد، پر جست و جوترین کلید واژه در رابطه با کیم جونگ اون در سال جاری میلادی «کاهش وزن» بود. کیم جونگ اون ۳۷ ساله در حالی در ژوئن سال جاری میلادی در یکی از جلسات دفتر سیاسی حزب حاکم حاضر شد که بسیار لاغر شده بود و میزان قابل توجهی وزن کم کرده بود. موضوعی که باعث گمانه‌زنی‌های بسیار درباره وضعیت سلامتی او شد.

جدول پر سرچ ها

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.