سکه بهار آزادی در فدراسیون کشتی 11 میلیون زیر قیمت!

ملی‌پوشان کشتی پاداش عقب افتاده خود را بعد از دو سال با قیمت سکه‌ای دو میلیون تومان دریافت کردند!

اهدای دو میلیون با کسر مالیات با دو سال عقب افتادگی به عنوان پاداش به ملی پوشان کشتی، صدای اعتراض آن‌ها را بلند کرده است.

جوایز قهرمانان کشتی ایران در سال 97 بعد از اینکه دو سال عقب افتاده بود، در روزهای اخیر به حساب فدراسیون کشتی واریز شد و حالا مدال آوران می‌توانند با مراجعه فدراسیون پاداش‌های خود را دریافت کنند. اتفاق عجیب اما آنجایی است که برخلاف قول و قرار قبلی نه تنها خبری از اهدای سکه نیست؛ بلکه به ازای هر سکه، دو میلیون به کشتی گیران پرداخت می شود که تازه از آن مالیات هم کسر خواهد شد!

این در حالی است که پاداش مدال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که قبلا به حساب کشتی‌گیران واریز شده بود، هر سکه سه میلیون تومان محاسبه شده بود و این رقم هم صدای همه مدال‌آوران کشتی را درآورده است. این مبلغ دو میلیونی در حالی برای سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده که در حال حاضر سکه بیش از 13 میلیون در بازار خرید و فروش می‌شود.

علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی سال 2019 جهان که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده، اعلام کرده کشتی‌گیران قصد ندارند در اعتراض به مبلغی که تعیین شده، این هدایا را تحویل بگیرند.

خیلی از کشتی‌گیران هم در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کردند؛ از جمله حسن یزدانی که متنی اعتراض‌آمیز را روی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به نظر می رسد کشتی گیران وزارت ورزش را مقصر این ماجرا می دانند، اما مسئولان وزارت هم بر اساس بودجه دریافتی می گویند که امکان پرداختی اینچنینی داشتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.