مدیران سرخابی در مجلس؛ پولمان را بگیرید!

مدیران استقلال و پرسپولیس در دیدار با نمایندگان مجلس خواهان دریافت حق پخش تلویزیونی شدند

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفتند و با برخی نمایندگان درباره مشکلات و مصائب این دو تیم پرطرفدار پایتخت به گفت و گو نشستند.

در نشستی که امروز با حضور احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مهدی رسول پناه مدیرعامل پرسپولیس با نمایندگان مجلس برگزار شد، موضوعات مهمی مطرح شد که اصلی‌ترین آنها به مشکلات اقتصادی دو باشگاه برمی‌گشت.

در این جلسه نمایندگان مجلس پیشنهادهایی را درباره رفع مشکلات مربوط به استقلال و پرسپولیس بیان کردند و از آنها خواستند در راستای بهبود وضعیت و رضایت هواداران دو تیم این پیشنهادها را اجرایی کرده و در دستور کار قرار بدهند. مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم درباره راه‌های درآمدزایی خواسته‌هایی از از نمایندگان داشتند که از اصلی ترین آن به موضوع حق پخش تلویزیونی اختصاص داشت.

مددی: خواهان دریافت حق پخش تلویزیونی هستیم

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از حضور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «من از نگاه نمایندگان تهران در مجلس در شورای اسلامی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این دو باشگاه بزرگ در تهران واقع شده‌اند نمایندگان باید آستین همت بالا زده و به صورت عملی کمک کنند. در اینجا اشاره کردم دو کار و اقدام مهم مجلس می‌تواند انجام دهد، یکی بحث ارائه طرح دو فوریتی برای کمک به این دو باشگاه و الزام نهادهای خدماتی مانند شهرداری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شان و اختصاص درصدی از درآمدهاشان با هدف  شور و نشاط اجتماعی است.»

وی ادامه داد: «موضوع دیگری که درخواست کردم حق پخش تلویزیونی بود که در این سال‌ها مورد درخواست همه باشگاه های ایران بود و خواهشم این است که یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود. اگر این اتفاق بیفتد دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت. چون درآمدهایی که حق پخش ایجاد می‌کند فکر می‌کنم تمام مشکلات مالی باشگاه‌های پر هوادار را پوشش خواهد داد.»

رسول‌پناه: امیدواریم مجلس درباره مشکلات به راهکار برسد

مهدی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در پایان جلسه با نمایندگان مجلس گفت: «در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس امروز دیداری با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داشتیم. به خصوص اعضای فراکسیون ورزش مجلس. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌ها است مشکلات و دغدغه‌هایمان را در این دیدار بیان کردیم. می‌دانید پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه و قهرمان غرب آسیا شده است. من خدمت نمایندگان دغدغه و مشکلات باشگاه را بیان کردم امیدوارم راهکاری ایجاد شود تامشکلات ما حل شود. امروز هم در خدمت کمیسیون برنامه و بودجه بودیم تا راهکار مناسبی جهت رفع مشکلات پیدا کنیم.»

وی افزود: «‌مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است به خصوص در بخش مالی که امیدوارم به راهکار مناسبی برسیم.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در این جلسات چه قول‌هایی از نمایندگان برای حل مشکلات گرفته‌اید، عنوان کرد:‌ «نظر ما این بود که بودجه‌ای برای این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص دهند. بحث من باشگاه پرسپولیس است و نماینده استقلال هم در اینجا حضور داشت. بودجه‌ای را به صورت مشخص برای دو باشگاه به صورت فوری برای باشگاه‌ها اختصاص دهند و به صورت خیلی فوری در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا مشکل دو باشگاه به خصوص باشگاه پرسپولیس حل شود. ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم و امیدواریم مجلس به راهکار مناسبی در این خصوص برسد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.