ویدیوی جنجالی کار دست مدیر پرسپولیس داد

بعد از انتشار یک ویدیوی جنجالی، مدیرعامل پرسپولیس مجبور به استعفا شد

چند روز بعد از کنار رفتن مدیرعامل استقلال، این بار نوبت به مدیرعامل جنجالی پرسپولیس رسید که اتاق ریاست را تحویل بدهد.

شاید کمتر جایی از دنیا را سراغ داشته باشید که یک باشگاه بعد از چهارمین قهرمانی متوالی و صعود به فینال لیگ قهرمانان در قاره خود به بحرانی اینچنینی فرو برود که این روزها پرسپولیس درگیر آن شده. مهدی رسول پناه که بعد از محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل همه امور را در پرسپولیس زیر نظر داشت، شاید فکر نمی کرد با چنین شکلی مجبور به استعفا شود. پرداخت نکردن بدهی برانکو در موعد مقرر و جدایی چند بازیکن کلیدی همچون بیرانوند، علیپور، ترابی و شجاع خلیل زاده در دوران مدیریت او، حسابی صدای اعتراض هواداران پرسپولیس را بلند کرد.

اما تیر نهایی به پیکر مدیریت پرسپولیس جایی بود که ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شد. رسول پناه در این ویدیو در ماشین خود نشسته و با چند فرد که بیرون از ماشین هستند، به صورت خودمانی صحبت می کند. این ویدیو که حاوی الفاظ رکیک هم هست و نیاز به سانسور زیادی دارد، تمام رشته های رسول پناه را پنبه کرد. او ادعاهای عجیبی را علیه مدیرعامل سابق استقلال و برخی از بازیکنان این تیم مطرح می کند و در بخشی می گوید: شیخ دیاباته با من تماس گرفت و گفت جان مادرت مرا به پرسپولیس ببر!

توهین به مردم مازندران به خاطر جدایی شجاع خلیل زاده هم در روزهای اخیر باعث شد تا کار به شکایت و شکایت کشی هم برسد.

در نهایت مدیرعامل پرسپولیس راهی جز استعفا جلوی خود نمی دید و با انتشار متنی از سمت خود کنار رفت. رسول پناه که گفته می شد به واسطه ارتباط خوب با وزیر ورزش وارد باشگاه شده و حتی دندانپزشک سلطانی فر به شمار می رود، مثل خیلی از مدیران قبلی نتوانست حتی عمر مدیریت خود در پرسپولیس را به یک سال برساند.

در متن استعفای رسول پناه آمده است:

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی ها، تحدید ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می دانم از سوء تفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت ها و کمک هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.