دادستان ملایر: دستگیری عوامل شهادت “علی نظری” در دستور کار است

دستگیری و بازداشت عوامل و هر چهار متهم شهادت شهید مدافع امنیت “علی نظری” با جدیت و رصد کامل اطلاعاتی در دستور کار است

به گزارش شهروند آنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب ملایر گفت: دستگیری و بازداشت عوامل و هر چهار متهم شهادت شهید مدافع امنیت “علی نظری” با جدیت و رصد کامل اطلاعاتی در دستور کار است.

“محمد رحیمی” شامگاه چهارشنبه در تشریح این حادثه افزود: با توجه به مسلح بودن متهمان به سلاح گرم و برای حفاظت از جان مردم دستگیری ضاربان این جنایت سنگین با حساسیت و قاطعیت کامل در دستور کار نیروی‌های انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از متهمان در جریان درگیری مجروح شده است.

دادستان ملایر اظهار داشت: در جریان اغتشاشات شامگاه چهارشنبه، نیروی‌های امنیتی به خودرویی مشکوک شده و دستور ایست به راننده می‌دهند، اما سرنشینان بی‌توجه به دستور متواری می‌شوند.

رحیمی گفت: در تعقیب و گریز، خودرو برای لحظاتی با شلیک ماموران انتظامی متوقف می‌شود.

وی افزود: در همین حین یکی از نیروهای اطلاعات سپاه به خودرو نزدیک می‌شود که پس از باز کردن درب آن، با شلیک مستقیم یکی از اغتشاشگران به شدت مجروح می‌شود.

دادستان ملایر بیان کرد: متاسفانه این پاسدار به نام “علی نظری” پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.