گرفتار شدن 1000 خودرو در برف و کولاک مشهد

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی گفت: برودت هوا و برفگیر بودن محورهای مواصلاتی در مسیر تربت حیدریه به مشهد منجر به وقوع حادثه برای بیش از 1000 خودرو در دو مسیر رفت و برگشت این محور شد

به گزارش شهروند آنلاین؛ ابوالفضل رفیعی، معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی درباره وقوع حادثه در محور تربت حیدریه به مشهد اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و برفگیر بودن محورهای مواصلاتی همراه تیم امداد و نجات در مسیر تربت حیدریه به مشهد متوجه وقوع حادثه برای بیش از 1000 خودرو در دو مسیر رفت و برگشت شدیم.

وی افزود: در حوالی گردنه خماری به علت کولاک شدید و به اصطلاح قیچی شدن یک تریلی، تردد خودروها با مشکل مواجه و به طول 15 کیلومتر مسیر رفت و برگشت مسدود شد و پس از ترافیک خودروها، بارش سنگین برف باعث شد که در دو طرف این محور، خودروها دچار حادثه شوند.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در میان حادثه دیدگان دو زن باردار با وضعیت وخیم وجود داشت که یکی در آمبولانس اورژانس و دیگری در خودروی 405 بود. نیروهای امدادی در اسرع وقت جهت کمک به حادثه دیدگان اقدام کردند و موفق به بازگشایی مسیر به طول 3 کیلومتر شدند.

رفیعی گفت: همچنین در 75 کیلومتری مسیر تربت حیدریه به مشهد یک دستگاه خودرو 405 با کامیونت به شدت برخورد و در اثر این حادثه یک خانم حدود 45 ساله از ناحیه سر و صورت به شدت دچار آسیب و یک سرنشین مرد دچار شکستگی شده بود.

وی بیان داشت: مصدومان جهت انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.