ساپینتو تا اطلاع ثانوی ماندگار شد

فرصت دوباره مدیران استقلال به سرمربی پرتغالی

با وجود تمام شایعات پیرامون اخراج ساپینتو از استقلال، این مربی با حضور در تمرین آبی‌پوشان، خبر از ادامه همکاری با آبی‌های پایتخت داد.

به گزارش شهروند آنلاین، شکست استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر و نزول چندپله‌ای در جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر سبب ناراحتی بسیاری ازهواداران این تیم شده است. در کنار این موضوع، برخی پیشکسوتان و کارشناسان هم انتقادهای متعددی نسبت به شرایط فنی تیمدارند. در این وضعیت، برگزاری جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال به شایعه برکناری ریکاردو ساپینتو دامن زد. طی دو، سه روز گذشتهبسیاری از اخبار در فضای مجازی حکایت از ترک استقلال توسط این مربی پرتغالی داشت.

با همه شایعات موجود، اما این مربی در تمرین استقلال حضور یافت و در نخستین تمرین با شاگردانش چند دقیقه‌ای جلسه گذاشت و بهبیان انتقاد از عملکردشان پرداخت. اما صبح روز یکشنبه در جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال برخلاف گفته‌ها اثری از ساپینتو نبود واین مربی در جلسه شرکت نکرد. اعضای هیأت‌مدیره باشگاه نیز تصمیم به دادن فرصت به ساپینتو گرفتند تا این مربی همچنان بهکارخود در رأس کادر فنی ادامه دهد.

مدیران استقلال معتقدند که استقلال هنوز وارد شرایط بحرانی نشده و اظهار نظرهای طرفداران این تیم از روی احساسات است. ازسوی دیگر، کارشناسان فوتبال نیز تغییر در کادر فنی را در مقطع کنونی که در کوران مسابقات هستیم و هنوز بازی‌های حساس دیگریبرای آبی‌ها باقی مانده به صلاح این تیم نمی‌دانند. شایعه عجیب دیگری هم درباره فرهاد مجیدی منتشر شد؛ اینکه علی فتح‌الله‌زاده،مدیرعامل استقلال، در سفری که به امارات خواهد داشت، قرار است با او به گفت‌وگو بنشیند تا بتواند سرمربی اتحاد کلباء را راضی بهبازگشت کند. این شایعه هم خیلی زود تکذیب و مشخص شد سفر مدیرعامل استقلال به دوبی برای پیگیری بدهی‌های این باشگاه بهگابریل پین، دستیار ایتالیایی مجیدی، و باشگاه شباب الاهلی به‌ دلیل رضایتنامه مهدی قایدی است.

با این تفاسیر شاهد ادامه همکاری با ساپینتو هستیم و باید دید این مربی چگونه تیم خود را از بحران نجات خواهد داد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.