تماس با سامانه ۱۳۷ برای گزارش آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: در ایام نوروز شهروندان در صورت مشاهده آسیب‌های اجتماعی می‌توانند به شکل ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند.

به گزارش شهروندآنلاین، احمد احمدی صدر، رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: پایگاه‌های سه‌گانه خدمات اجتماعی این سازمان در پایانه‌های مسافربری باتوجه به  تردد بالای هموطنان مسافر در ایام تعطیلات نوروز با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایانه‌های مسافربری فعال است.

احمدی صدر افزود: بیشترین خدمات ارائه شده در پایانه‌های مسافربری ویژه افراد در راه مانده است که در این راستا همکاری مناسبی از سوی تعاونی‌های مسافربری، خیران، کمیته امداد، بهزیستی، سازمان‌های غیردولتی و سایر نهادهای خدماتی با مددکاران پایگاه‌های خدمات اجتماعی پایانه‌های مسافربری برای رفع آسیب اجتماعی برقرار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 29 پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق آسیب خیز شهر تهران دایر شده است که برخی از این پایگاه‌ها از سوی این سازمان در پایانه‌های مسافربری ، سازمان تاکسیرانی ، سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و حرم مطهر امام(ره) فعالیت دارند.

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز شهروندان در صورت مشاهده آسیب‌های اجتماعی می‌توانند به شکل 24 ساعته با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند./تسنیم

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.