تهدید به آتش‌زدن لباس استقلال مقابل باشگاه!

مربی کشتی استقلال بعد از جریمه 70درصدی واکنش عجیبی به تصمیم مسئولان این باشگاه داشت

بعد از جرایم سنگینی که مسئولان باشگاه استقلال برای کشتی‌گیران و مربیان در نظر گرفتند، بهروز یاری اعلام کرده لباس خودش و سایر کشتی‌گیران را جلوی در باشگاه آتش خواهد زد!

اولین فصل حضور استقلال در لیگ برتر کشتی با حاشیه‌های زیادی همراه شد و رضا یزدانی که هدایت تیم را برعهده داشت،‌ با مسئولان باشگاه به خاطر نقض تصمیم جنجالی خود مبنی بر شرکت‌نکردن تعدادی از کشتی‌گیران این تیم در فینال به اختلاف خورد. با تهدید علیرضا دبیر، کشتی‌گیران استقلال برخلاف خواسته سرمربی خود در فینال روی تشک رفتند؛ اتفاقی که حالا با هماهنگ‌شدن یزدانی و مددی، مدیرعامل باشگاه به جنجالی علیه کشتی‌گیران و برخی مربیان استقلال تبدیل شده است.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال در نامه‌ای به علیرضا دبیر از پنج کشتی‌گیر و دو مربی این تیم شکایت کرده و از جرایم 35درصدی تا 70درصدی آنها خبر داده است. عجیب‌ترین نکته در این میان به بهروز یاری برمی‌گشت که با 70درصد جریمه روبه‌رو شده و اتهام تنبیه بدنی و زبانی علیه او در نامه استقلال مطرح شده است.

بهروز یاری که از پیشکسوتان کشتی و دارنده مدال برنز جهان در سال 1994 که سال قبل در سمت سرمربیگری تیم اترک خراسان‌شمالی نایب قهرمان لیگ شده بود، به این شکایت نامه استقلال واکنش عجیبی داشته و در این‌باره می‌گوید: «من هیچ کجای دنیا تا به حال ندیدم به خاطر کشتی‌گرفتن از قرارداد کشتی‌گیر پول کم کنند! تا قبل از پایان مسابقات در دوررفت هیچ پرداختی به کشتی‌گیران نشده بود. اولین بخش قرارداد را بعد از پایان دوررفت گرفتیم و قبل از فینال هم قسط دوم را دریافت کردیم. حالا سوال من این است که اگر تخلفی صورت گرفته بود، چرا به من پول پرداخت کردند؟ با این رفتار آقایان، من لباس آن 7نفر را جلوی باشگاه استقلال آتش می‌زنم و صددرصد پول این باشگاه را هم قبل از لیگ بعدی به آنها برمی‌گردانم؛ نه‌تنها من، بلکه تمام این 7نفر. این چندرغازی که به ما دادند، به اندازه جیب خودشان بوده و در شأن کشتی‌گیران نیست.»

او در ادامه با اشاره به اتهام تنبیه زبانی واکنش جالبی در این خصوص داشته: «اگر من کسی را تنبیه بدنی کرده باشم، یا باید نامه پزشکی قانونی وجود داشته باشد یا یک شخصی مدعی شود که من او را کتک زده‌ام. گفته‌اند در نظم اردو اخلال ایجاد کردم. من در دوران کشتی‌گیری هم اخلالی ایجاد نکرده بودم. تنبیه زبانی هم که دیگر ادعای عجیبی است. اگر تنبیه زبانی جرم باشد که من هم باید از آقای منصور برزگر(سرمربی سابق تیم ملی کشتی) شاکی باشم که در آتلانتا خیلی به من فحش داد. به هر حال این طبیعی است که مربی در جریان مسابقه عصبانی می‌شود. همین آقای رضا یزدانی می‌تواند از رسول خادم شاکی شود که در المپیک لندن مربی او بود و موقع کوچ‌کردن خیلی کلمات را گفت. یا فوتبالیست‌ها باید از علی پروین شاکی باشند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.