ادعای عجیب فکری و ماجرای بهترین کادر فنی ایران!

با وجود انتقادات فراوان نسبت به عملکرد محمود فکری، او ادعا کرده کادر فنی استقلال در ایران بهترین است

ادعای محمود فکری مبنی بر اینکه بهترین کادر فنی ایران در استقلال جمع شده‌اند، باعث ایجاد حواشی و انتقادهای جدیدی به او شده است.

محمود فکری بعد از اینکه تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و در دو بازی اخیر 5 امتیاز را از دست داد، بازهم قبول نکرد که تیمش خوب بازی نمی‌کند. سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: «ما یکی از بهترین کادرهای ایران را چه از نظر تجربه و چه از نظر دانش در اختیار داریم. متأسفانه ما هر کاری کنیم یک عده از دوستان هستند که ایراد می‌گیرند. تیم چه در صدر جدول باشد و اختلاف امتیاز با تیم‌ها داشته باشیم از ما ایراد می‌گیرند، البته این خوب است. من خیلی خوشحالم که از ما ایراد می‌‌گیرند. این مسأله نشان‌دهنده این است که تیم ما خوب کار می‌کند. انتقادات و سنگ‌هایی که به سمت ما پرتاب می‌شود نشان می‌دهد تیم به سمت جلو و خوب حرکت می‌کند. جا دارد از تک‌تک اعضای کادرم تشکر کنم. یکی از بهترین کادرهای ایران را داریم که با تمام وجودشان تلاش می‌کنند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر ویژه‌ای دارم.»

این ادعای محمود فکری در حالی که تیمش بعد از 13 هفته نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند، نه‌تنها واکنش‌های مثبتی نداشت، بلکه فشار انتقادات را نسبت به او بیشتر کرد. استقلال با اینکه قبل از بازی‌های روز دوم هفته سیزدهم همچنان صدرنشین بود، اما از نظر هواداران این دلیلی برای بالابودن سطح فنی تیم نیست.

استقلال تا هفته سیزدهم 16 امتیاز از دست داده که آمار خوبی به نظر نمی‌رسد و بعید است با چنین روندی در پایان فصل بتواند قهرمانی را کسب کند.

از سویی هواداران استقلال از اعضای کادر فنی این تیم از جمله فکری، مرفاوی، مظلومی، عمران زاده و برهانی که هر کدام دورانی را به عنوان بازیکن و مربی در استقلال بوده‌اند، توقع بیشتری دارند. این موضوع زمانی جدی‌تر مطرح می‌شود که خیلی از کارشناسان استقلال را پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر می‌دانند.

باید دید ماجرای مقاومت فکری در قبال نظر هواداران و کارشناسان تا کجا ادامه دارد و آیا پیشکسوتان هم علیه فکری خواهند شد یا سیستم حمایتی آنها ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.