تحمیل حمام و ماسک به مردم!

شهرام شهیدی

تحمیل حمام و ماسک به مردم!

یک.

بهروز افخمی گفته تحمیل ماسک به مردم اشتباه است و ایران در این زمینه در جهان کاسه داغ‌تر از آش شده. این یعنی در جهان جنبش بدون ماسک راه افتاده و ما بی‌خبریم؟ این تصویری که ما از جهان می‌بینیم ساخته و پرداخته رسانه‌های وابسته است؟ مسئولان کشور ما هم یعنی اشتباه می‌کنند که در جلسات رسمی و بازدید و مجلس و … ماسک می‌زنند؟ فیلم بازی می‌کنند؟ ما را سر کار گذاشته‌اند؟ چون ما در تاریخ این کشور هرگز به یاد نداریم که مقامی اشتباه کرده باشد. اگر زدن ماسک اشتباه است یعنی مسئولان این کشور راه اشتباهی رفته‌اند؟ یا چی؟

دو.

الان لابد عده‌ای جمع می‌شوند و کمپینی تشکیل می‌دهند و می‌گویند تحمیل دوش‌گرفتن به مردم ایران هم اشتباه بوده و حمام‌رفتن نقشه دشمنان است تا آب این سرزمین هدر برود. آنها از بهروز افخمی هم می‌خواهند حالا که به همه مسائل جهان اشراف دارد نامزد ریاست‌جمهوری شود بلکه با این سخنانش باب جدیدی در پوپولیسم و چی‌چی ایسم و اینها گشوده شود.

سه.

به نظرم بد نیست اگر یک نظرسنجی بگذارند تا بفهمیم مردم با تحمیل ماسک بر دهان‌‎شان راحت‌‎ترند یا تحمیل تماشای برخی فیلم‌ها به وسیله برخی کارگردانان. جناب افخمی کسی که فیلم‌های شما را تحمل کرده، تماشای برنامه هفت را تحمل کرده و هنوز سالم است قطعا زدن ماسک را هم می‌تواند تحمل کند.

چهار.

فکر کنم ایشان چون عینکی است این قدر با زدن ماسک مشکل دارد. چون ما عینکی‌ها اگر با عینک ماسک بزنیم شیشه عینک‌مان بخار می‌کند و همه چیز را  تار می‌بینیم. اگر هم عینک را برداریم و ماسک بزنیم باز همه چیز را تار می‌بینیم.

ایشان هم چون همه چیز را تیره‌وتار می‌بیند و عینکی هم هست، حتما به این مصیبت دچار شده است.

پنج.

اصلا شما فکر کن ماسک را برای سلامتی نمی‌زنی. همه باید بزنند که بوی دهانت را کسی استشمام نکند.

 

شش.

گویا طرفداران ایشان در تجمعات‌شان این شعار را سر می‌دهند «تا ماسک را برنداریم، آروم نمی‎‌گیریم».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.