فرهاد زیر تیغ انتقاد؛ فعلا کارت را بکن!

مدیران باشگاه استقلال بعد از 2 باخت متوالی از سرمربی‌شان حمایت کردند

با وجود دو شکست استقلال در دو بازی متوالی که یکی از آنها دربی پایتخت بود، اما فرهاد مجیدی همچنان مورد اعتماد مدیران باشگاه است.

شکست در دربی 95 پایتخت برای استقلالی‌ها سنگین تمام شده است؛ استقلال که هفته پیش مقابل ذوب‌آهن اصفهان هم تن به شکست داده بود، شانس بزرگ خود را برای راه‌یابی دوباره به کورس قهرمانی در مسابقه با پرسپولیس جست‌وجو می‌کرد. جایی که اگر آبی‌ها با برد مسابقه دربی را پشت‌سر می‌گذاشتند، شرایط شان در جدول بسیار خوب می‌شد و می‌توانستند به قهرمانی در لیگ برتر بار دیگر امیدوار شوند.

طرف دیگر این ماجرا اما شکست استقلال بود؛ آبی‌ها در عین ناباوری دربی 95 را یک بر صفر واگذار کردند تا انبوهی از انتقادها به سراغ فرهاد مجیدی برود. اگرچه آبی‌ها اعتقاد دارند که اشتباه محرز داور مانع از کسب امتیاز توسط تیم‌شان در دربی شده، اما به هر حال چیزی از نتیجه عوض نمی‌شود و استقلال بازنده این مسابقه لقب گرفته است.

در چنین شرایطی فرهاد مجیدی، سرمربی جوان آبی‌ها فشار زیادی را تحمل می‌کند. سرمربی استقلال در نشست خبری مسئولیت این شکست را برگردن گرفت و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او سعی داشت با آرامش در نشست خبری از تلاش برای کسب قهرمانی در جام حذفی حرف بزند و هواداران را به آینده امیدوار کند، اما همچنان انتقادها از مجیدی بالاست.

در چنین شرایطی اولین مسأله‌ای که بعد از دو شکست متوالی به ذهن طرفداران فوتبال می‌رسد، احتمال ایجاد تغییر روی نیمکت است. در این‌باره شایعاتی منتشر شده که شاید فرهاد مجیدی د صورت عدم نتیجه‌گیری در مسابقات آینده جایگاهش را از دست بدهد و سرمربی جدیدی برای آبی‌ها انتخاب شود. اما این موضوع فعلا از سوی مدیریت باشگاه تکذیب می‌شود.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در دو بازی متوالی نتیجه نگرفته و آیا مدیران باشگاه به این خاطر نگران هستند، گفت: «هر کدام از دو بازی را باید در جای خودش بررسی کرد. دیشب اگر از نظر داوری شرایط طور دیگری رقم می‌خورد، شاید نتیجه متفاوت می‌شد. بازی قبلی (با ذوب‌آهن) هم بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا بود. بازیکنان خسته بودند و می‌توان این حق را داد که تیم روی فرم بازی نکند. شرایط دو بازی متفاوت است، اما هر چه بوده تمام شده و باید به بازی‌های پیش‌رو نگاه داشته باشیم.»

او ادامه داد: «به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داریم و حمایت همه‌جانبه‌ای که از قبل بوده، بیشتر هم خواهد شد. مطمئنیم استقلال همچنان افق‌های پیش‌رویی دارد. می‌توانیم به قهرمانی جام‌حذفی امید داشته باشیم و اگر شرایط را خوب مهیا کنیم، در لیگ قهرمانان آسیا نیز همچنان شانس‌مان وجود دارد.»

با این تفاسیر نمی‌شود از اهمیت دیدار استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به سادگی گذشت. مجیدی خوب می‌داند اگر در حذفی به دور بعدی صعود نکند، کارش بسیار سخت‌تر می‌شود و انبوهی از مشکلات و حاشیه‌ها به سراغ او و تیمش می‌رود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.