در انتظار دلبری جهانبخش جلوی منچستریونایتد

گراهان پاتر سرمربی تیم برایتون در مصاحبه اخیرش احتمال بازی کردن ستاره ایرانی مقابل منچستریونایتد را بالا دانست

سرمربی سخت گیر برایتون که در گذشته رابطه چندان خوبی نیز با علیرضا جهانبخش نداشت حالا کمی از مواضعش پایین آمده و در آخرین مصاحبه اش برای حضور ستاره ایرانی در ترکیب برایتون مقابل منچستریونایتد چراغ سبز نشان داده است.

بعد از پیروزی 2-0 برایتون مقابل پرستون در جام اتحادیه انگلیس که با گلزنی علیرضا جهانبخش همراه بود گراهام پاتر سرمربی برایتون گفت بازیکنانی که در این بازی مقابل پرستون درخشیده اند این حق را بدست آورده اند که در بازی روز شنبه این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان بروند.

گراهام پاتر در بازی مقابل پرستون کل 11 نفر بازیکنانش که چند روز قبل نیوکاسل را 3-0 مغلوب کرده بودند تغییر داد. درخشش این گروه از بازیکنان برایتون و به خصوص علیرضا جهانبخش که یکی از دو گل برایتون به پرستون را زد باعث شد پاتر در پایان بازی از آنها تمجید کرده و بگوید آنها حالا حق دارند در مقابل یونایتد در زمین حضور داشته باشند.

پاتر در این باره گفت: «آنها خوب بازی کردند و نشان دادند شخصیت و کیفیت بازی بالایی دارند. من از عملکرد آنها راضی ام. این بازیکنان ما حق این را بدست آوردند که در مقابل یونایتد به میدان بروند.»

سرمربی برایتون درباره علیرضا جهانبخش که در بازی مقابل پرستون سانتر برناردو را در نیمه دوم وارد دروازه حریف کرد، بیان کرد: «جهانبخش به جمع یازده بازیکن فیکس ما خیلی نزدیک است. ما در مقابل نیوکاسل با آرون کانلی و نیل موپای بازی کردیم ولی علیرضا در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و در حال تلاش کردن است. گل او واقعاً تماشایی بود و من از او خیلی راضی هستم».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.