قدردانی دکتر کولیوند از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از زحمات امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در عرصه مقابله با سیل جنوب کشور قدردانی کرد.

در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همکاران پرتلاشم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

بی‌نیازی شما شیرمردان و شیرزنان عرصه بحران از تعریف و تمجید بر همگان معلوم است، چراکه عظمت عمل‌تان برای نجات انسان‌های گرفتار در حوادث چنان است که در آیه شریفه «و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعاً» در کلام الله مجید به خوبی به آن اشاره شده است و پاداش آن نه در ظرف جمله می‌گنجد و نه حق قدرشناسی ادا می‌شود.

شما نیز با پروردگار معامله کرده‌اید و تنها، قدرت عظیم باری تعالی می‌تواند دستان مهربان‌تان را گرفته و بهترین پاداش‌ها را در دست‌هایی بگذارد که دستگیر حادثه‌دیدگان و نیازمندان هستند.

حادثه تلخ سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور یکی از هزاران حادثه‌ای بود که مطابق انتظار، سربلند از آن بیرون آمدید. در مناطق حادثه‌دیده شاهد بودم که شبانه‌روز در امر توزیع اقلام امدادی، اسکان اضطراری برای هموطنان، انتقال حادثه‌دیدگان، تخلیه آب منازل، رهاسازی وسایل نقلیه گرفتار در سیل و حتی نجات جان ده تن از هموطنان که در محاصره آب بودند و در آخرین لحظات عمرشان، امیدشان بعد از خداوند متعال به دستان پرتوان شما بود، لذا از نزدیک مشاهده کردم که با سرعت عمل همراه با عشق و ایثار، پرتلاش، صبور و منظم ظاهر شدید و ثابت کردید که تعریف عینی «تسکین آلام بشری» هستید.

از درگاه ایزد منان، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای هموطنان، تمام همکاران پرتلاشم در جمعیت هلال احمر و خانواده‌های ارجمندشان همراه با استمرار توفیق در انجام خدمات شایسته‌تر از گذشته به کشور عزیزمان را آرزومندم.

 

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.