سیل آزاد راه پل زال و گردنه شیخان الیگودرز را مسدود کرد

صارم رضایی از امداد رسانی به آسیب دیدگان نقاط مختلف استان خبر داد’

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان صارم رضایی با اعلام این خبر گفت:به علت بارندگی شدید در آزادراه خرم زال و ریزش کوه و آب گرفتگی قسمت‌هایی از محور خرم آباد اندیمشک بخصوص در عوارضی موجب مسدود شدن آزاد راه شد.

 رضایی گفت تیم های امدادی شهرستان پلدختر عملیات امداد رسانی به نقاط حادثه خیز و خودروهای گرفتار شده در این محور را نجات دادند.یک تیم امدادی نیز از شهرستان کوهدشت با تجهیزات کامل جهت پشتیبانی به شهرستان پلدختر اعزام شده است.

وی گفت :به دنبال بارش باران ‘ برف و کولاک در شهرستان های ازنا و الیگودرز نیز تیم های امدادی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

 رضایی از مسدود شدن گردنه شیخان الیگودرز خبر داد و گفت : یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات شول آباد جهت امداد رسانی به در راه ماندگان احتمالی به این گردنه اعزام و مستقر شده است.

 رضایی خاطر نشان کرد صبح امروز امداد هوایی به روستاهای توابع شهرستان الیگودرز از جمله ایلرد شروع که بعلت نامساعد بودن شرایط جوی و عدم امکان پرواز بالگرد عملیات امداد رسانی تا مساعد شدن شرایط جوی متوقف شده است.

رضایی در ادامه گفت : امداد رسانی در برف و کولاک محور ازنا به الیگودرز توسط تیم های امدادی از پایگاه امداد و نجات کوهستان اشترانکوه شروع شده و عملیات کماکان ادامه دارد.

  1. رضایی در پایان گفت: به دنبال گزارش های دریافتی از سازمان هواشناسی به کلیه تیم های امدادی در ١٩ پایگاه امداد و نجات بین شهری و کوهستان ، کلیه تیم‌های عملیاتی بخصوص در شهرستان های پلدختر ‘ازنا و الیگودرز ‘ تمامی پرسنل ستادی و شعب استان ، تیم واکنش سریع در حالت آماده باش کامل جهت خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.