ترامپ در بیمارستان هم توئیت می‌زند‍!

آخرین به‌روز رسانی‌ها از اخبار ابتلای کرونا به کرونا

ابتلای پرزیدنت ترامپ به کرونا فضای سیاسی آمریکا را بحرانی کرده و شایعات زیادی را در فضای رسانه‌ای و سیاسی آمریکا موجب شده است. ترامپ اما از بیمارستان اعلام کرده که حالش خوب است و اوضاع دارد به نسبت خوب سپری می‌شود

شهروند آنلاین: پرزیدنت دونالد ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شده است. این امر شایعاتی را درباره وضع سلامتی او به وجود آورده است و جالب اینجاست که ترامپ در بیمارستان هم توئیت می‌زند‍!

سی‌ان‌ان در پیگیری اخبار سلامتی دونالد ترامپ نوشت که شامگاه روز گذشته رئیس جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شده است.

پزشکان این بیمارستان گفته‌اند که در ساعات اول بستری شدن ترامپ، وضع تنفس و قلبی او خوب بوده و نیازی به استفاده از کپسول اکسیژن نداشته است.
در شرایطی که از انتشار خبر ابتلای ترامپ به کرونا کمتر از چهل و هشت ساعت می‌گذرد، اما به دلیل این که بیشتر همکاران و دستیاران ترامپ و مقامات اداری کاخ سفید با خطر ابتلا مواجهند، این امر بحرانی اداری- دولتی در آمریکا به وجود آورده است. تاکنون آزمایش چند نفر از دستیاران ترامپ ، اعضای ستاد انتخاباتی‌اش و چند نفر از سناتورهای ایالات متحده آمریکا مثبت شده است.

در شرایطی که شایعات زیادی در فضای مجازی درباره شرایط نامناسب سلامتی ترامپ به گوش می رسد، اما رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش با انتشار توئیتی از بیمارستان نظامی محل درمانش اعلام کرد که حالش خوب است و وظایفش را به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد.

برای خواندن گزارش اصلی اینجا کلیک کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.