ضرر 100 هزار دلاری ملانیا ترامپ در حراج

ملانیا ترامپ سال ۲۰۲۲ را با اعلام اینکه قصد دارد یک کلاه متعلق به خود را به همراه دو کالای دیگر با قیمت اولیه ۲۵۰ هزار دلار به حراج بگذارد آغاز کرد.

به نوشته سایت فراز،نکته مهم اما این بود که اعلام کرد پیشنهادهای پرداخت فقط با ارزهای دیجیتال بررسی خواهد شود.  در بیانیه‌ دفتر ملانیا ترامپ آمده بود:‌ این کلاه سفید سفارشی که ترامپ آن را امضا کرده، توسط طراح شخصی او، «هروه پیر» ساخته شده بود تا با کت و شلوار ۲ هزار دلاری کرپ سفید کلکسیون مایکل کورس که همسر ترامپ برای دیدار با مکرون‌ها بر تن کرد مطابقت داشته باشد.

همسر ترامپ همچنین یک توکن غیر‎قابل تعویض از چشم‌های خود (یا همان NFT)، را برای حراج عرضه کرده بود. NFT‎ها در حال بلاک‌چین کردن آثار هنری دیجیتال رمز‎نگاری شده یا کالکشن‌های دیگری است که از طریق رمز‌ارزها در حال خریداری شده‌اند.

هنگامی که واشنگتن پست حراج کلاه را دقیقاً دو روز قبل از زمان پایان نامشخص آن بررسی کرد قیمت اولیه به ۱۵۵۹۱۶ دلار کاهش یافت و به نوسان در اطراف آن سطح ادامه داد. این در حالی است که در مرحله قبلی در حراج ۱۴ روزه، پیشنهادها به بیش از ۲۷۵ هزار دلار رسیده بود.

نکته دیگری که به ضرر  ملانیا تمام شد این بود که این حراج فقط پیشنهادهای بیت کوین و اتریوم را به عنوان ارزهای رمزپایه می‌پذیرفت اما این ارزها در هفته گذشته با کاهش ۲۰ درصدی بیت‌کوین و ۳۰ درصدی اتریوم مواجه بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.