حمله به خداداد به‌خاطر کولبرها

شوخی خداداد عزیزی روی آنتن زنده درباره گیر کردن طارمی در برف، از نظر خیلی‌ها توهین به کولبرها بوده است

زننده گل صعود ایران به جام‌جهانی 1998 در جریان ویژه‌برنامه شبکه سه برای صعود به جام‌جهانی 2022 از جمله‌ای استفاده کرد که با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد.

شهروندآنلاین – در جریان برنامه ویژه بازی ایران و عراق در شبکه سه و در زمانی که محمدحسین میثاقی با خداداد عزیزی و سیروس دین‌محمدی درباره شرایط رسیدن مهدی طارمی به ایران از برف ترکیه حرف می‌زدند، خداداد با لحنی تمسخرآمیز گفت که طارمی قصد داشت با کولبر به ایران برسد! حتی مجری صداوسیما هم تلاش می‌کرد خداداد را از تکرارکردن حرفش منصرف کند، اما تلاش او هم بی‌فایده بود!

این جملات اما با واکنش‌های منفی زیادی نسبت به خداداد عزیزی همراه بود و خیلی‌ها او را متهم به توهین به کولبرهایی کردند که بارها درباره مظلومیت و شرایط سخت‌شان سخن به میان آمده است.

با این‌حال خداداد در مصاحبه‌ای خیلی زود به اتهامات واکنش نشان داد و گفت که حتی خودش هم زمانی کولبر بوده است: «به موضع‌گیری مغرضانه یا از سر کج‌فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. زندگی من طوری بوده که از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم و این کارم تا ۱۷ سالگی ادامه داشت و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم. حالا چند آدم با اهداف سیاسی یا بر اثر کج‌فهمی‌به‌دنبال کمپین درست‌کردن می‌روند. وقتی می‌گویم از یک کولبر کمک بگیرید تا یک قهرمان ملی را به اردوی تیم برسانیم یعنی نشان دادن جایگاه و هنر این قشر که چه کارهای غیرممکنی را انجام می‌دهند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.