امدادرسانی به ۱۱ مصدوم تصادف زنجیره‌ای دماوند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برخورد یک دستگاه تریلر حمل خودرو با چند خودرو در منطقه گیلاوند شهرستان دماوند خبر داد و گفت: عوامل هلال احمر شهرستان دماوند با همکاری اورژانس به ۱۱ مصدوم این تصادف امداد رسانی کردند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۰۳ دقیقه امروز یک دستگاه تریلر حمل خودرو بر اثر نقص فنی با چند دستگاه خودرو سواری در منطقه گیلاوند شهرستان دماوند به شدت برخورد می کند.

وی گفت: بلافاصله سه تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان دماوند به محل تصادف اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه، عملیات امداد و نجات را آغاز و در ارزیابی اولیه مشخص می شود این تصادف ۱۱ مصدوم برجای گذاشته و متأسفانه دو نفر در این تصادف قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان سپرده اند.

فتحی بیان کرد: عوامل هلال احمر دماوند با همکاری عوامل آتش نشانی اقدام به رهاسازی محبوسین در خودروها کرده که چهار مصدوم گرفتار در خودروها رها سازی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: گرفتار شدگان در خودروها پس از عملیات رهاسازی، تحویل عوامل اورژانس شدند و که در پایان، سه مصدوم از مجموع ۱۱ مصدوم حادثه، توسط آمبولانس های هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در این عملیات ۱۲ نجاتگر کادر و داوطلب هلال احمر با بهره گیری از سه دستگاه آمبولانس حضور داشتند که عملیات در ساعت ۱۹:۳۰دقیقه به پایان رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.