هت‌تریک شائبه‌دار در انتخابات بسکتبال!

در کمال تعجب برای سومین بار طی یک ماه انتخابات فدراسیون بسکتبال به تعویق افتاد

برخی این تصمیمات را در پی تایید نشدن صلاحیت یکی از کاندیداها می‌دانند و معتقدند وزارت ورزش نیز برای تایید شدن این فرد زمان خریده است.

شهروندآنلاین– در حالی که اکثر فدراسیون‌های بلاتکلیف طی یکی دو ماه گذشته دارای رئیس شدند و به کار خود با خیالی آسوده ادامه می‌دهند، فدراسیون بسکتبال روزهای عجیبی را سپری می‌کند. در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال در تاریخ 20 بهمن 1400 برگزار شود، بار دیگر منصور اردستانی دبیر این مجمع اعلام کرد انتخابات ریاست فدراسیون این رشته به تعویق افتاده است.

با این اوصاف انتخابات بسکتبال برای سومین بار است که به تعویق می‌افتد. پیش از این قرار بود انتخابات بسکتبال 19 دی برگزار شود که لغو شد و تاریخ دوم 6 بهمن ماه اعلام شد، اما این مجمع در تاریخ 6 بهمن نیز برگزار نشد تا 20 بهمن به عنوان تاریخ برگزار اعلام شود که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع مجمع هم خبر برگزار نشدن انتخابات در این تاریخ منتشر شد.

این اتفاق عجیب که رشته پرطرفدار بسکتبال را در بلاتکلیفی فرو برده، هر بار به بهانه‌ای رخ داده و این بار هم بهانه کرونا و سویه اُمیکرون اعلام شده؛ در حالی که خیلی از اهالی بسکتبال اعتقاد دارند ماجرای دیگری در پشت پرده وجود دارد.

گویا تایید کاندیداها به صورت کامل به دست وزارت ورزش و دبیر مجمع انتخاباتی نرسیده است. تنها چند ساعت قبل از اعلام خبر تعویق مجمع اردستانی، دبیر مجمع بسکتبال گفته بود: «تا این لحظه قرار بر برگزاری مجمع است و چیزی در مورد لغو آن به ما اعلام نشده است. روز شنبه در نامه‌ای از وزارت ورزش خواستم اسامی نامزدها اعلام شود که تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند.»

این اظهارنظر شائبه‌ها را افزایش داده و اخباری از گوشه و کنار مبنی بر تایید نشدن صلاحیت یکی از کاندیداهای نامدار و مدنظر وزارت ورزش به گوش می‌رسد. باید دید بالاخره طلسم فدراسیون بسکتبال چه زمانی شکسته خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.