زوج رویایی والیبال ایران، برگ برنده فنرباغچه

هماهنگی معروف و موسوی دومین برد فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا را در پی داشت

سعید معروف چندماه بعد از خداحافظی از تیم‌ملی حالا در ترکیب تیم ترکیه‌ای حسابی می‌درخشد و همین موضوع مسئولان فدراسیون را به فکر بازگرداندن او انداخته است.

فنرباغچه که به‌تازگی سعید معروف، پاسور باسابقه والیبال ایران را جذب کرده، سه‌شنبه شب در حالی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که برای اولین‌بار زوج سعید معروف و سیدمحمد موسوی به‌عنوان دو بازیکن ایرانی همزمان در زمین حضور داشتند. نماینده ترکیه که در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برابر کن فرانسه به میدان رفته بود، پیش از این سه باخت و یک برد کسب کرده بود. فنرباغچه در نهایت توانست در حالی که دوبریک از حریف عقب افتاده بود، سه‌بردو به پیروزی برسد تا دومین برد خود را به ثبت برساند.

در این رقابت سیدمحمد موسوی که از مصدومیت برگشته بود، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ۱۴ امتیاز برای تیمش به‌دست آورد. همچنین سعید معروف در این بازی ۲ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا والیبال فنرباغچه به پیروزی برسد.

در لیگ ترکیه، فنرباغچه به‌دلیل محدودیت استفاده از بازیکن خارجی می‌تواند تنها از حضور ۳ بازیکن بهره‌مند باشد و این درحالی است که این تیم ۴ بازیکن خارجی دارد که دو تن از آنها ایرانی هستند. به‌همین دلیل تاکنون دو بازیکن ایرانی کنار یکدیگر در ترکیب تیم ترکیه‌ای بازی نکرده و حضور آنها کنار هم برای اولین‌بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

تشکیل زوج سعید معروف و موسوی که بیش از 10 سال در تیم‌ملی والیبال ایران در کنار هم بازی می‌کردند و مقابل بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا خودنمایی کرده‌اند، یک برگ برنده برای فنرباغچه به‌حساب می‌آید. البته که این تیم از لیگ قهرمانان با وجود پیروزی کنار رفته و چندروز دیگر باید در یک بازی نسبتا تشریفاتی به مصاف پروجا برود. با این‌حال حضور همزمان معروف و موسوی در ترکیب این تیم نامدار ترکیه‌ای می‌تواند مسیر فنرباغچه را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ ترکیه هموار کند.

اما این انتخاب هوشمندانه از سوی مسئولان باشگاه ترکیه‌ای، باعث شده نگاه علاقه‌مندان به والیبال در ایران به‌سوی فنرباغچه جلب شود. سیدمحمد موسوی که چندماهی از میادین به‌خاطر مصدومیت از ناحیه انگشت پا دور بود، حالا در کنار یکی از بهترین پاسورهای دنیا بازی می‌کند و می‌تواند آمادگی بهتری را از خود نشان دهد.

در این میان کادرفنی تیم‌ملی والیبال هم نگاه ویژه‌ای به بازی‌های فنرباغچه خواهد داشت. سعید معروف به‌صورت رسمی‌وقطعی از تیم‌ملی خداحافظی کرده و سیدمحمد موسوی هم خیلی مبهم در خصوص آینده‌اش در تیم‌ملی به صحبت پرداخته است. حالا بهروز عطایی که بعد از سال‌ها به‌عنوان یک ایرانی در رأس کادرفنی تیم‌ملی قرار دارد، به فکر بازگرداندن این زوج استثنایی والیبال ایران است؛ زوجی که قطعا در سال شلوغ و پررویداد والیبال می‌تواند به تیم‌ملی در مسابقات قهرمانی جهان یا بازی‌های آسیایی کمک زیادی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.