زلزله در فدراسیون؛ یاران شهاب یکی‌یکی می‌روند

در اولین روز کاری میرشاد ماجدی، جدایی مهدوی‌کیا و برخی مدیران قطعی شد

با عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون، حالا مدیران منتسب به او نیز یکی‌یکی فدراسیون فوتبال را ترک می‌کنند.

شهروندآنلاین: فدراسیون فوتبال با گذشت چند روز از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم همچنان در کانون اخبار قرار دارد و مطالب و خبرهای گوناگونی درباره‌اش می‌شنویم. بعد از حضور میرشاد ماجدی در سمت سرپرست فدراسیون برای رتق و فتق امور تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، حالا موج جدیدی از تغییرات در فدراسیون را شاهد هستیم. همین حالا برخی نزدیکان عزیزی خادم یا پنهان شده‌اند یا سمت‌شان را ترک کرده‌اند. همچنین به زودی شاهد تغییرات در رأس کمیته‌های فدراسیون و افرادی خواهیم بود که با نظر عزیزی خادم منصوب شده بودند.

معارفه ماجدی و استارت رسمی سرپرست

بعد از انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه صبح شنبه به صورت رسمی او را معارفه کردند و در جلسه‌ای با این مدیر حضور یافتند و برخی مسائل را بررسی کردند. در این جلسه شهره موسوی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل حضور یافتند و همراه با ماجدی درباره مسائلی صحبت کردند. اعضای هیات رئیسه فدراسیون ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کارها تاکید کردند.

ماجدی در حاشیه این جلسه گفت: «در این مقطع به‌طور ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش، پیشکسوتان، کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسائل به کار خواهیم گرفت و انشاءالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.» ماجدی اولویت برنامه‌هایش را با تیم ملی فوتبال بزرگسالان اعلام کرده و قرار است درباره سایر مسائل نیز در آینده‌ای نزدیک تصمیم‌گیری شود.

غیبت مشکوک یک عضو هیات رئیسه

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که مهرداد سراجی در این جلسه شرکت نکرد! سراجی که گزینه سرپرستی فدراسیون فوتبال هم بود، بعد از انتخاب ماجدی واکنش خاصی به این موضوع نداشت، اما غیبتش در جلسه هیات رئیسه عجیب به نظر می‌رسید!

نکته جالب این است که سراجی روز شنبه از مدیریت باشگاه سایپا هم کنار رفت. سراجی با توجه به حضور در سایپا، به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه عضویت دارد و شاید موضوع غیبتش در جلسه هیات رئیسه نیز به مساله جدایی‌اش از سایپا ارتباط داشته باشد.

مهدوی‌کیا رسما جدا شد

مهدی مهدوی‌کیا که چند ماه قبل از سوی شهاب عزیزی خادم به عنوان سرمربی تیم امید ایران منصوب شد و توانست همراه با این تیم به رقابت‌های انتخابی المپیک هم صعود کند، جدایی‌اش از این تیم قطعی شده است. مهدوی‌کیا طی هفته‌های گذشته و بعد از حضور در یک مسابقه نمادین که با هماهنگی فیفا برگزار شد، حواشی عجیبی را تجربه کرد. او بعد از این اتفاقات به صورت شفاهی استعفای خود را از سرمربیگری تیم امید به عزیزی خادم اعلام کرد، اما رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت کرد. حالا با توجه به عزل عزیزی خادم و انجام امور فدراسیون فوتبال توسط هیات رئیسه و به سرپرستی میرشاد ماجدی تقریبا جدایی مهدوی‌کیا قطعی شده است.

روسای کمیته‌ها تغییر می‌کنند

موضوع مهم درباره فدراسیون تغییراتی است که در رأس کمیته‌ها اتفاق خواهد افتاد. طی 11 ماه مدیریت عزیزی خادم، او روسای کمیته‌های فدراسیون را شخصا انتخاب کرد و حالا احتمالا شاهد جدایی آنها و انتصاب افراد جدید با نظر هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون خواهیم بود. قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای برگزار شود و مدیران در این خصوص تصمیم بگیرند.

بهاروند هم رفتنی است

ابهام بزرگ دیگر حیدر بهاروند است؛ مردی که سال‌هاست در سمت رئیس سازمان لیگ و به عنوان نایب رئیس دوم فعالیت می‌کند. حضور او اما به عنوان یک بازنشسته و فردی که رأی مجمع را ندارد، غیرقانونی است و به نظر می‌رسد مدیران کنونی فدراسیون هرچه سریع‌تر رأی به برکناری‌اش بدهند. در این شرایط گفته می‌شود طی روزهای آینده یکی از اعضای هیات رئیسه که احتمالا احسان اصولی است به عنوان سرپرست سازمان لیگ انتخاب و معرفی شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.