استقلال – پرسپولیس با حضور تماشاگران

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برنامه‌ریزی برای حضور تماشاگران در دربی تهران خبر داد

تماشاگران احتمالا در دربی تهران به تاریخ ۲۶ اسفند حضور خواهند داشت. این قولی است که دبیرکل فدراسیون فوتبال به هواداران دو تیم داده و اعلام کرده برنامه‌ریزی‌ها برای حضور آن‌ها در ورزشگاه در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، پس از حضور آزمایشی و ناموفق تماشاگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه در آبان ۱۴۰۰، ستاد مقابله کرونا جلوی اجرای این برنامه را گرفت. اما تماشاگران فوتبال یک بار دیگر و در دیدار تیم ملی ایران و عراق هم حضور داشتند که با اوج گرفتن سویه امیکرون در ایران همراه بود و مجددا مجوزهای لازم برای این اتفاق لغو شد.

با این حال، اخیرا فدراسیون فوتبال توانسته مجوز ۳۰ درصدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را اخذ کند. این اتفاق بعد از آن صورت گرفت که دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار شده بود.

کامرانی‌فر در ارتباط با حضور تماشاگران در دربی تهران در پادکست فوتبالی اینترنتی گفت: «با توجه به اینکه دربی بازی جذابی است و حضور تماشاگران می‌تواند این جذابیت را چند برابر کند، برنامه ما هم همین است که در روز ۲۶ اسفند شاهد حضور هواداران ۲ تیم در ورزشگاه باشیم. صحبت ما با ستاد ملی مبارزه با کرونا هم بر همین اساس بوده است.»

او در ادامه به مجری برنامه قول داد که دربی تهران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و از این گفت که امیدوار است این اتفاق مربوط به یک بازی نباشد و در مسابقات آینده باشگاهی در فروردین ۱۴۰۱ هم ادامه داشته باشد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد. این دو تیم در حال حاضر با اختلاف سه امتیازی در صدرجدول هستند و برای کسب قهرمان لیگ بیست و یکم تلاش می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.