احتمال قطع روابط لندن-مسکو

خبرگزاری اسپوتنیک دقایقی پیش به نقل از سفیر روسیه در انگلیس ، از احتمال قطع مسکو-لندن خبر داد.

به گزارش ایرنا، «آندری کلین» ( Andrei Kelin )  در نوامبر 2019 میلادی  به عنوان سفیر جدید  روسیه در انگلیس  معرفی شده است.

اسپوتنیک گزارش  داد: روابط بین روسیه و انگلیس  طی هشت سال گذشت در پایین ترین سطح خود قرارداشت،ماه گذشته نیز به دنبال اعمال دور تازه تحریم های شدید اقتصادی  لندن علیه مسکو به دنبال انجام عملیات ویژه در اوکراین، وخیم تر شد.

اسپوتنیک  افزود: آندری کلین ،سفیر روسیه در انگلیس احتمال قطع روابط  مسکو با انگلیس را در خصوص تصمیم  لندن بر اعمال تحریم ها علیه روسیه بر سر عملیاتی که در اوکراین به منظور حفاظت از جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک درجریان است را منتفی ندانست.

این رسانه روسی افزود: کلین با اشاره به اینکه اگر راه حلی برای حل مساله تامین بودجه مالی سفارت (روسیه ) که به  علت اعمال تحریم ها رخ داده، یافت نشود، ممکن است کرملین اقدامات و گام هایی  علیه سفارت انگلیس در مسکو بردارد. به گفته سفیر روسیه در انگلیس، درحال حاضر تیم دیپلماتیک  روسیه در انگلیس به فعالیت خود ادامه می دهد.

بنابراین گزارش سفیر روسیه در انگلیس دراین باره گفت: ما طبق روال عادی کار می کنیم، چیزی را لغو نکرده ایم، خدمات کنسولی همچنان انجام می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.