بسته نوروزی برای مادران دارای سه فرزند

این بسته ها به مادران کم برخورداری که صاحب فرزند سوم شده‌اند تقدیم می شود

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای بسته حمایتی لبخند مادری در ایام نوروز خبر داد و گفت: این بسته ها به مادران کم برخورداری که صاحب فرزند سوم شده اند، تقدیم می شود.

عسکری در حاشیه مراسم اهدای یک میلیون بسته حمایتی به مناسبت ایام نوروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحر مرکزی خبربا اشاره به این که بنیاد 15 خرداد برای سال آینده در حوزه فرزندآوری و جمعیت، طرح های مختلفی دارد، افزود: یکی از این طرح ها اهدای بسته لبخند مادری است.

وی گفت: به 15 هزار مادر که فرزند سوم خود را به دنیا بیاورند در مناطق کم برخوردار بسته ای از نیازهای کودک تا سن 2 و نیم سالگی با ارزش ریالی حدوداً 3 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به این که امیدواریم تا پایان سال 1400 بتوانیم 15 هزار بسته را در مناطق کمتر برخوردار توزیع کنیم، افزود: توزیع این بسته ها با کمک گروه های جهادی و تشکل های مردمی انجام می شود.

عسکری با اشاره به نقش موثر و تأثیرگذار گروه های جهادی در بنیاد احسان، گفت: در حال حاضر 12 هزار گروه جهادی و خیر در سامانه دنیای احسان نام نویسی کرده اند که از این تعداد 2 هزار گروه جهادی بیش از دیگران با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری می کنند.

وی با اشاره به نقش متفاوت و متنوع گروه های جهادی در عرصه های مختلف افزود: ایده های این گروه ها می تواند بنیاد احسان را کمک کند.

عسکری گفت: در دستورالعمل ستاد اجرایی به نقش گروه های جهادی به عنوان بازوهای توانمند در کنار این ستاد تاکید شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.