کشف ۱۵۰ کانتینر بی‌نام ونشان در گمرک

رئیس دستگاه قضا با اشاره به ۱۵۰ کانتینر بی‌نام نشان کالا که به تازگی در گمرک هرمزگان کشف شده، از مسئولان مرتبط به ویژه در گمرک خواست هرچه زودتر درباره این کانتینر‌ها تعیین تکلیف کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به سفر اخیرش به استان هرمزگان و کشف کانتینر‌های متعدد کالا‌های سرگردان در گمرک این استان افزود: اخیرا ۱۵۰ کانتینر دیگر در همین استان کشف شده که هیچ هویتی ندارد.

وی بی هویتی کالا‌ها و بی انضباطی موجود در گمرک را بستری برای بی انضباطی، فساد و از بین رفتن اموال مردم دانست و از وزیر مرتبط‏، روسای گمرک و سازمان اموال تملیکی خواست در خصوص کالا‌های سرگردان گمرکات اقدامات فوری و جدی داشته باشند.

رئیس دستگاه قضا با بیان این که داخل ۱۵۰ کانتینری که معلوم نیست از کجا آمده و مربوط به کیست تعدادی لوازم خانگی و حتی شن و ماسه دیده می‌شود، تاکید کرد: چنانچه این موارد ادامه پیدا کند حتما مسئولان مرتبط مقصر خواهند بود.

محسنی اژه‌ای همچنین گریزی هم زد به پرونده‌های زندانی‌دار و تاکید کرد: درباره این پرونده‌ها به صورت جدی و سریع تا پایان سال تعیین تکلیف شود تا محکومانی که خطرناک نیستند و این امکان وجود دارد که در ایام تعطیلات عید کنار خانواده هایشان باشند با تغییر قرار‌های جدید بتوانند به مرخصی بروند.

رئیس دستگاه قضا با تصریح به این که به زندانیان خطر آفرین برای مردم مثل سارقان که ایجاد ناامنی می‌کنند مرخصی داده نشود، به دادستان‌ها و روسای دادگستری‌های سراسر کشور نیز ماموریت داد تا با همکاری پلیس در روز‌های پایانی سال و عید نوروز امنیت مردم را به طور جدی پیگیری کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.