توقیف نوروزی 2150 خودروی متخلف

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز و به پارکینگ رفتن دو هزار و ۱۵۰ دستگاه از این خودرو‌ها در اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن بیان اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین گفت: همکاران بنده در پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی و در تمامی معابر و تقاطع‌های شهر تهران حضوری چشمگیر و فعال داشتند.

او ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز، ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه از خودرو‌هایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شدند، اعمال قانون کرده اند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: در این مدت ۶۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودرویی که مرتکب سرعت غیرمجاز شدند، اعمال قانون و ۲ هزار و ۱۵۰ خودرویی که مرتکب تخلف حادثه ساز شدند متوقف و به پارکینگ منتقل شده اند.

او افزود: علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت ثابتی که ما در سطح بزرگراه‌ها داریم، تعداد ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان هم در جا‌هایی که نیاز به کنترل سرعت دارند مستقر هستندو نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان و مسافران نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصا در بزرگراه‌ها تردد می‌کنند،توصیه کرد: رانندگان توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و حتما به تابلو‌های هدایت مسیر توجه کرده و به موقع تصمیم گیری لازم را داشته باشند تا شاهد تردد‌هایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.