چقدر پیرشدی آقای دوست‌داشتنی!

انتشار تصاویر کارلوس کی‌روش روی نیمکت کلمبیا و تکیده‌شدن او باعث تعجب طرفداران فوتبال در ایران شده است

کلمبیا در نخستین بازی اش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با سه گل ونزوئلا را شکست داد؛ نکته قابل توجه در جریان این بازی اما چهره کاملا تغییر کرده کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم‌ملی ایران و کنونی کلمبیا بود.

حالا نزدیک به دو سال است که دیگر اثری در کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران نیست؛ مردی که 8 سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و موفق شد دوران فوق‌العاده‌ای را برای یوزهای ایرانی رقم بزند، حالا مدت‌ها است که سرمربیگری کلمبیا را برعهده دارد. با این حال فوتبالدوستان ایرانی از آنجایی که خاطرات خوبی از دوران حضور کی‌روش در ایران دارند، اخبار مربوط به او را گاها پیگیری می‌کنند و حتی نتایج تیم ملی کلمبیا نیز از سوی بسیاری از ایرانی‌ها رصد می‌شود.

کلمبیا شب گذشته مقابل ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی قرار گرفت و با هدایت کی‌روش 3 بر صفر به برتری رسید. فارغ از نتیجه فوق العاده‌ای که کلمبیا کسب کرد و اتفاق تلخی و مصدومیت وحشتناکی که برای یکی از بازیکنان این تیم رقم خورد، انتشار تصاویری از کارلوس کی‌روش باعث ناراحتی فوتبالی‌ها شده است.

کی‌روش که همواره با تیپ خاص و چهره جذابش در انظار عمومی حاضر می‌شد و جزو مربیان خوشتیپ فوتبال جهان به شمار می‌رفت حالا با موهایی کوتاه شده و ریش‌هایی که دیگر به سپیدی زده روی نیمکت کلمبیا می‌نشیند. بی تردید تکیده شدن کی‌روش خبر خوبی برای مردم ایران که خاطرات خوبی از این مربی پرتغالی دارند نیست و خیلی‌ها تحمل دیدن چهره جدید او را ندارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.