افزایش 350 هزار تومانی مستمری مددجویان طرح محسنین

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری فرزندان طرح محسنین از ۳۳۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به ۶۸۰ هزار تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علیرضا محمدی، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح محسنین با هدف رسیدگی بیشتر به نیاز‌های مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر در سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرد گفت: در کنار فرزندان ایتام که از نعمت پدر محروم هستند نوگلان دیگری هم هستند که تقدیر به گونه‌ای دیگر آنان را از وجود این پشتوانه عظیم بی بهره ساخته است به گونه‌ای که پدران آنان علیرغم میل باطنی به دلیل بیماری، کهولت سن، از کارافتادگی یا گسستن از فضای پرمهر خانوادگی توان اداره زندگی خودشان را ندارند و یا از برآورده کردن نیاز‌های اولیه فرزندان‌شان عاجر هستند که طرح محسنین این فرزندان را نیز در بر می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، یکی دیگر از اهداف طرح محسنین را جاری ساختن اهداف متعالی و ارزش‌های اصیل اسلامی و جوشش رفعت بین اقشار مختلف مردم دانست و افزود: کمیته امداد این افتخار را دارد که طرح ایتام و محسنین را در شرایط فعلی به اجرا در بیاورد تا خیرین و نیکوکاران ما به نیازمندترین خانواده‌ها مساعدت کنند.

محمدی در خصوص چگونگی بهره گیری فرزندان مددجو در طرح محسنین گفت: هر ایرانی در هر نقطه از کشور می‌تواند با مراجعه به “سامانه اکرام به آدرس ” اکرام. امداد. آی آر، نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کند.

وی در خصوص مشارکت خیرین در طرح محسنین گفت: نیکوکاران عزیز می‌توانند با عضویت در سامانه اکرام بر اساس نیات خودشان ایتام مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند و در همان لحظه هم می‌توانند به صورت آنلاین مراحم و کمک‌های نقدی خودشان را به حساب فرزندان معنوی شان واریز کنند.

وی روش دیگر برای مشارکت در طرح محسنین را ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ اعلام کرد و گفت: همکاران ما حداکثر ظرف یک هفته با فرد ارسال کننده تماس می‌گیرد و نسبت به ثبت نام و اختصاص فرزند اقدام می‌کنند و روش سوم هم مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور هست که همکاران ما به ویژه همکاران اکرام و ایتام ما آمادگی استقبال از حامیان را دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.